سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۹

از 19 خرداد صورت می گیرد/

اجرای نمایش «کمدی باغ شازده» در تالار سنگلج

\تماشاخانه سنگلج

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ محمد زوار بی ریا از اجرای نمایش «کمدی باغ شازده» به نویسندگی سید علی موسویان از 19 خراد ماه خبر داد.

محمد زوار بی ریا کارگردان تئاتر در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس با بیان اینکه نمایش «مثل انقراض ماموت ها» به «کمدی باغ شازده» تغییر نام داده است، در مورد این نمایش بیان کرد: «کمدی باغ شازده» به نویسندگی سید علی موسویان قرار است که از 19 خرداد ماه در تالار سنگلج به روی صحنه می رود، تمرینات این نمایش نیز از 25 اردیبهشت آغاز می شود.

 

وی در معرفی بازیگران و سایر عوامل نمایش گفت: سیروس اسنقی، سید علی موسویان، هادی عطایی، راحیل رستمیان، پیام کیانی پور، بهار محمود زاده، مهدی زمین پرداز، نوشین سلیمانی، حسن غنی آبادی، سعید نفیسی، مسعود بابایی و شهرام کاشی بازیگرانی هستند که در نمایش حضور دارند همچنین بهنام رحیمی به عنوان آهنگساز و وحید لاری نیز با عنوان طراح صحنه و لباس با گروه همکاری داشته اند.

 

زواربی ریا در خصوص داستان نمایش «کمدی باغ شازده» تصریح کرد: «کمدی باغ شازده» یک نمایش ایرانی است و داستان آن در مورد شازده ای است که در زمان رضا خان که شازده کشی مرسوم بوده است در یک اتاق مخفی در باغ پنهان می شود، از سوی دیگر در زمان حال شخصی به نام گلچهره در آن باغ زندگی می کند و بر اساس یک اتفاق آن سر از یک باغ مخفی درآورده و با وارد شدن در آن به زمان گذشته و به اتاق فریدون خان همان شازده ای که در اتاق مخفی شده است، می رود.

 

کارگردان نمایش «آنم آرزوست» اظهار داشت: این نمایش سال گذشته با نام «مثل انقراض ماموت ها» به جشنواره تئاتر فجر ارائه شد که متأسفانه در مرحله بازبینی از حضور در جشنواره باز ماند، پس از صحبت هایی که با تماشاخانه سنگلج داشتیم این تماشاخانه با اجرای این نمایش موافقت کرد.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.