دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۴

هانی صالحی نمایش «زندگی به روایت خنده و گریه» را به صحنه می‌برد

تئاتر

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ نمایش «زندگی به روایت خنده و گریه» کاری از گروه باران به سرپرستی هانی صالحی است که قرار است از ابتدای خرداد ماه سال جاری در تماشاخانه پارین به روی صحنه برود.

به گزارش سینما پرس به نقل از روابط عمومی نمایش، «زندگی به روایت خنده و گریه» که تلفیقی از تراژدی و کمدی خواهد بود برگرفته از اثار از «نیل سایمون» است و شامل اپیزود «گردشگرانی از فارست هیل» از مجموعه نمایشنامه های «هتل پلازا» و اپیزودهایی از نمایشنامه ی «پزشک نازنین» به نامهای «جراحی» ، «مغروق» و «انتخاب بازیگر» میباشد.

 

صالحی که علاوه بر کارگردانی،  دراماتورژی این نمایش را نیز بر عهده دارد پیرامون آن میگوید: در انتخاب و دراماتورژی این اثر سعی کردم تا به یک قصه ی واحد برسم تا کمدی و طنز را درکنار تراژدی قرار دهیم و بتوانیم هم برای مخاطب معمولی و نیز اهالی تاتر جذابیت مفهومی و بصری را توامان به ارمغان بیاوریم.

 

وی در ادامه افزود: در انتخاب اپیزودهای این نمایش نیز به دو اثر کلاسیک و دو اپیزود پست مدرن رسیدم که به اهدافم نزدیکتر باشم و امیدوارم ماحصل نمایش زندگی به روایت خنده و گریه برای دوستداران هنر نمایش اثر در خور تاملی بشود.

 

در این نمایش مریم پیربند ،راد پور جبار ،حمید احمدی. محمدرضا انتظامی ، هومن نوروزی  غزل شریفی ،شکوفه مقدم ،آسمان مصطفایی وهانی صالحی  بازی دارند .

 

زندگی به روایت خنده و گریه کاری از گروه باران است که پیش از این نمایش«یک پیراهن ، یک ویلن» را به روی صحنه برده است.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.