یکشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۶

امید اله کوهی: پس از «حس مبهم» بطور جدی پیگیر آلبوم دوم خود هستم

آلبوم حس مبهم

سینما پرس- گروه هفت هنر/ امید اله کوهی گفت: «حس مبهم» اولین آلبوم من است که پس از از انتشار آن که اواخر سال 91 صورت گرفت، به طور جدی پیگیر کار بر روی آلبوم دوم خود هستم.

امید اله کوهی خواننده در گفت و گو با خبرنگار موسیقی سینما پرس، گفت: آلبوم «حس مبهم» شامل هفت قطعه می شود که کلیه قطعات در ژانر پاپ کار شده است. «دلداده»، «غریبه»، «تنهایی»، «هوای تو»، «عشق پاک»، «خزون» و «نرو بی ما» نام قطعات این آلبوم است.

 

وی افزود: فرهاد جوادی و بابک محمد نژاد تنظیم قطعات را برعهده داشته و آهنگسازی قطعات نیز توسط خودم، سعید سرمدی و فرهاد جوادی صورت گرفته است. ترانه ها نیز توسط خودم، سعید سرمدی و هادی اصحابی سروده شده است.

 

این خواننده تصریح کرد: الیاس شیرزاد نیز در این آلبوم کمک زیادی به من کردند و میکس و مسترینگ آلبوم نیز توسط وی صورت گرفته است. نوازنده های این آلبوم پیام طونی، سام حسینی، سامان قصابیان، حسین وادی و مهرداد علیزاده هستند و سازهای الکترونیکی هم توسط فرهاد جوادی نواخته شده اند.

 

وی ادامه داد: «حس مبهم» دو تا سه سال از شروع کار تا اتمام زمان برد و اواخر سال 91 توسط موسسه آوای مهر میهن منتشر شد که آخرین آلبوم سال 91 بود که راهی بازار موسیقی کشور شد.

 

اله کوهی عنوان کرد: من از سال 84 به صورت ترانه سرا و آهنگساز کارم را شروع کردم و دو قطعه به نام های «بهانه» و «غریبه» را بیرون دادم که بازخورد خیلی خوبی داشت. از آن زمان بود که کار خوانندگی را به طور جدی شروع کردم.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر که آلبوم اولم منتشر شده است به صورت جدی به دنبال کار بر روی آلبوم دوم خود هستم که دوست دارم به طور جدی تر و مصمم تر کار را جلو ببرم. در این آلبوم قصد دارم با ترانه سراها و آهنگسازان جدید کار کنم.

 

انتهای پیام/ص/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.