سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۶

نسیم ادبی عنوان کرد:

«مرده ریگ» برای کمک به زلزله زدگان بوشهر اجرا می شود

نسیم ادبی

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ کارگردان و بازیگر تئاتر از اجرای نمایش «مرده ریگ» و «چشم هایی که مال توست» برای کمک به زلزله زدگان بوشهر خبر داد.

نسیم ادبی کارگردان و بازیگر تئاتر در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس در مورد فعالیت های اخیر خود اظهار داشت: دو نمایش «چشم هایی که مال توست» به کارگردانی خودم و «مرده ریگ» به کارگردانی غزل اسکندر نژاد به ترتیب در روزهای 7 و 8 اردیبهشت ماه در فرهنگسرای ارسباران به نفع زلزله زدگان بوشهری اجرا می شود.

 

وی ادامه داد:  نمایش «چشم هایی که مال توست» با زی بهاره رهنما در روز  31 فروردین اجرا شد، به دلیل استقبال خوب مخاطبان تصمیم گرفتم که اجرای خیریه این نمایش را در روز شنبه 7 اردیبهشت ماه تمدید کنم که این تصمیم با موافقت مسئولان فرهنگسرای ارسباران مواجه شد.

 

این بازیگر در رابطه با نمایش «مرده ریگ» بیان کرد: نمایش «مرده ریگ» به کارگردانی غزل اسکندر نژاد که به تازگی اجرای خود در تئاتر شهر را به پایان رساند نیز در روز 8 اریبهشت ساعت 20 در فرهنگسرای ارسباران اجرا می شود، این نمایش داستان زندگی سه خواهر است که دور از شهر زندگی می کنند و با آمدن یک مرد زندگیشان دستخوش تغییر می شود.

 

انتهای پیام/ش.ع

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.