سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۳

تام کروز به فیلم تخیلی «یوکی‌کیز» پیوست

تام کروز

سینما پرس-گروه سینما/ تام کروز برای ایفای نقش در اقتباس سینمایی مجموعه رمان‌های ژاپنی «یوکی‌کیز» با مسئولان شرکت فیلم‌سازی «برادران وارنر» قرارداد امضا کرده است.

به گزارش سینما پرس، مسئولان شرکت فیلم‌سازی «برادران وارنر» به صورت رسمی اعلام کردند که تام کروز؛ بازیگر برجسته مجموعه فیلم‌های سینمایی پرفروش «ماموریت غیرممکن» (Mission Impossible) برای بازی در فیلم سینمایی «یوکی‌کیز» (Yukikaze) با مسئولان این شرکت فیلم‌سازی قرارداد امضا کرده است.

 

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتر، فیلم سینمایی «یوکی‌کیز» که مسئولیت ساخت و اکران آن برعهده شرکت فیلم‌سازی «برادران وارنر» است براساس مجموعه رمان‌های ژاپنی با همین نام و نوشته کوهل کامایاشی تهیه و تولید می‌شود.

 

پیش از این انیمیشن‌های تلویزیونی «یوکی‌کیز» براساس این رمان‌ها ساخته شده‌اند. بنابر اظهارات منابع نزدیک به این پروژه، اقتباس سینمایی این رمان داستان نیروی دفاعی سیاره زمین را به تصویر می‌کشد که با استفاده از یک چاله فضایی بر فراز قطب جنوب قصد ساخت و را‌ه‌اندازی یک پایگاه در سیاره موجودات فضایی را دارند. «یوکی‌کیز» نام یک جنگنده پیشرفته است که قهرمان داستان برای انجام عملیات خود از آن استفاده می‌کند.

 

اروین استاف و تام لاسالی نیز تهیه‌کنندگان فیلم سینمایی «یوکی‌کیز» هستند.

 

تام کروز که در آخرین پروژه سینمایی خود از تاریخ 19 آوریل (30 فروردین) سال جاری برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «فراموشی» (Oblivion) روی پرده سینماهای آمریکای شمالی و سایر کشورهای جهان می رود، پیش از این در فیلم‌های سینمایی مطرح و برجسته‌ای مانند «تاپ گان» (Top Gun)، «گزارش اقلیت» (Minority Report) و «مرد بارانی» (Rain Man) ایفای نقش کرده است.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.