دوشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۵

ریما رامین فر با «پرواز صفر به زمین نشست» به صحنه تئاتر باز می‌گردد

ریما رامین فر

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ بازیگر تئاتر پس از بازی در سریال «پایتخت 2» با نمایش «پرواز صفر به زمین نشست» به کارگردانی شیوا مسعودی به صحنه تئاتر باز می گردد.

ریما رامین فر بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار تئاتر سینما پرس در مورد حضور خود  در نمایش «پرواز صفر به زمین نشست»، اظهار داشت: این نمایش در مورد خانمی است که در فرودگاه و در کنار یک نقاله، منتظر رسیدن بارش است و در این فاصله اتفاقاتی برای او رخ می دهد.

 

وی ادامه داد: من به عنوان تنها بازیگر نمایش «پرواز صفر به زمین نشست» در این کار حضور دارم، در واقع این نمایش جزء نمایش های تک نفره است و من برای اولین بار است که در عرصه تئاتر در کاری تک نفره حضور پیدا می کنم که خیلی هم برایم جذاب است.

 

رامین فر تصریح کرد: اگرچه این نمایش کاری تک نفره است اما تمام وسایل، ابزارها و طراحی صحنه نمایش که شامل نقاله و تجهیزاتی که روی آن عبور می کند به کمک من برای بهتر ایفا کردن نقشم می شود.

 

این بازیگر در مورد جذابیت هایی که موجب پذیرفتن این نقش شد، بیان کرد: به نظرم نمایشنامه این کار بسیار خوش ساخت است، همچنین کاراکتری که قرار است من نقش آن را بازی کنم خیلی با تحقیق نوشته شده است و برایم ملموس و دلنشین است.

 

گفتنی است نمایش «پرواز صفر به زمین نشست» به کارگردانی شیوا مسعودی و نویسندگی نغمه ثمینی و با بازی ریما رامین فر از خرداد ماه در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می رود.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.