دوشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۷

علیرضا مهران از بدشانسی مردی روی صحنه تئاتر می‌گوید

علیرضا مهران در نمایش نزدیک تر

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ بازیگر و کارگردان تئاتر با نمایش «قصه بد شانسی آدمی که هیچ وقت شانس نداشت» در جشنواره تئاتر تک نفره حضور می یابد.

علیرضا مهران؛ بازیگر و کارگردان تئاتر در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس اظهار داشت: نمایش «قصه بدشانسی آدمی که هیچ وقت شانس نداشت» به نویسندگی کاوه مهدوی و با طراحی و کارگردانی من در جشنواره تئاتر تک نفره که قرار است در اردیبهشت ماه برگزار شود، به روی صحنه می رود.

 

وی ادامه داد: این نمایش در مورد زندگی آدمی است که از لحظه تولد خود با بدشانسی های متفاوتی روبه رو می شود و وی در تکاپوی این است که این بدشانسی های خود را به خوش شانسی تبدیل کند ولی  همواره اتفاقات گوناگونی برایش رخ می دهد حتی در لحظه مرگ  و در زمانی که فکر می کند که خیلی خوش شانس است که  به مرگ نزدیک می شود،  دچار یک بدشانسی جدید می شود.

 

مهران در مورد شیوه اجرای نمایش «قصه بدشانسی آدمی که هیچ وقت شانس نداشت»، تصریح کرد: من تا کنون هشت کار تک نفره انجام داده ام، سبک من در کارهای تک نفره سبکی کارگاهی و با شیوه اجرایی می نیمال است که در این نمایش نیز این سبک و شیوه اجرایی وجود دارد.

 

وی در مورد طراحی صحنه این نمایش گفت: ما در این کار هشت مکعب را قرار داده ایم که این مکعب ها مکان و فضا را توسط دو نفر از افرادی که به نمایش حرکت در کار می پردازند، نشان می دهد و در واقع این دو نفر همزمان با روایت بازیگر، با حرکت ها مفهوم نمایش را به مخاطب انتقال می دهد.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.