چهارشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۳

پسیانی ها با «مخمل آبی» به تالار شمس می روند

نمایش مخمل آبی

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ نمایش «مخمل آبی» کاری از گروه تئاتر «بازی» برای حضور در تالار شمس سازمان کشورهای فارسی زبان آماده اجرا می شود.

به گزارش سینما پرس به نقل از روابط عمومی نمایش، «مخمل آبی» کاری از گروه تئاتر «بازی» نوشته محمد چرمشیر به طراحی و کارگردانی آتیلا پسیانی  پس از تائید و بازبینی در تالار شمس به روی صحنه می رود.

 

بنابر این گزارش، مخمل آبی اولین اجرای تالار شمس به حساب می آید که در آن آتیلا پسیانی، فاطمه نقوی، ستاره پسیانی و خسرو پسیانی به عنوان بازیگر حضور دارند.

 

همچنین آتیلا پسیانی طراحی صحنه و لباس این نمایش را خود بر عهده دارد.

 

از دیگر عوامل این نمایش می توان به حضور آنکیدو دارش طراحی، ساخت و مهندسی صدا و تصویر، مهرنوش طیبی طراح گریم، امیر حسین دوانی برنامه ریز و دستیار کارگردان، پدرام تنعمی طراح پوستر و بروشور، امین یزدانی نژاد مدیر صحنه، نیما نظری نیا دستیار طراح صحنه و لباس، مرتضی سعیدی دستیار گریم، حمید جبلی، سالار سالاری، مولا شاهسواری عکاس، آویده آور امور بین الملل و ایلیا شمس به عنوان روابط عمومی اشاره کرد.

 

گفتنی است نمایش «مخمل آبی» پس از گذراندن مراحل تمرین و بازبینی در تالار شمس سازمان کشورهای فارسی زبان واقع در تهران، خیابان موحد دانش(اقدسیه)، کوچه نیلوفر، پلاک 3، سازمان کشورهای فارسی زبان در اردیبهشت ماه 92 به روی صحنه خواهد رفت.

 

انتهای پیام/ش.ع

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.