سه‌شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۸

جمشید مشایخی درمراسم اففتاح نمایش «سه گانه اورنگ» عنوان کرد:

جوانان هنرمند، استادان من هستند

سخنرانی جمشید مشایخی در مراسم بزرگداشت مرحوم اکبر رادی

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ آیین افتتاح نمایش «سه گانه اورنگ» به کارگردانی محمد حاتمی با نواختن زنگ افتتاح این نمایش توسط جمشید مشایخی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سینما پرس، نمایش «سه گانه اورنگ» شب گذشته با حضور جمعی از هنرمندان و نواختن زنگ افتتاح این نمایش توسط جمشید مشایخی به روی صحنه رفت، حسین پاکدل، مهدی هاشمی، ناصر هاشمی، خسرو احمدی، بهزاد فراهانی، قطب‌الدین صادقی و جمشید گرگین از هنرمندان حاضران در این مراسم بودند،  جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون در این مراسم بیان کرد: استادان من جوانهای مستعد تئاتری هستند که با تلاش های خود به من آموزش می دهند.

 

وی ادامه داد: من هیچ کاری نکرده ام که به خاطر آن اینجا بایستم، جوانان هنرمند باید به مردم امید بدهند همانطور که پیش از این نیز هنرمندان و شاعران بزرگی چون حافظ به مردم امید می دادند.

 

مجید سرسنگی رئیس تماشاخانه ایرانشهر نیز در این مراسم بیان کرد: از برگزاری سومین مراسم افتتاح نمایش در سال جدید خوشحالم، دو نمایشی که پیش از این آیین افتتاح آنها برگزار شد نمایشنامه هایی از نویسندگان خارجی بودند اما «سه گانه اورنگ» توسط سه نمایشنامه نویس ایرانی نوشته شده است، تئاتر ایران برای خارج شدن از شرایطی که دارد باید به نمایشنامه نویسان ایرانی توجه بیشتری داشته باشد.

 

محمد حاتمی، کارگردان نمایش «سه گانه اورنگ» ضمن قدردانی از هنرمندان حاضر در مراسم، تصریح کرد: اگر مجید سرسنگی نبود، «سه گانه اورنگ» نیز اجرا نمی شد.

 

گفتنی است نمایش «سه گانه اورنگ» نوشته علیرضا نادری، محمد امیر یار احمدی و نیما نادری و با بازی گلاب آدینه، پیام دهکردی و مریم سعادت و به کارگردانی محمد حاتمی از 19 فروردین در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می رود.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.