چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۵

نیش مجید صالحی به تلویزیون

نیش

سینماپرس-گروه تلویزیون: با ادامه ساخت موسیقی فیلم تلویزیونی نیش توسط یحیی سپهری، این فیلم به مناسبت سالروز ولادت پیامبر اسلام (ص) از شبکه یک پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینماپرس  فیلم تلویزیونی «نیش» به نویسندگی سعید آقاخانی در ژانر پلیسی برای پخش از شبکه یک سیما در حال آماده شدن است وساخت موسیقی آن توسط یحیی سپهری شکیب آغاز شده و تا 10 بهمن همه مراحل ساخت اعم از تدوین و صداگذاری به پایان می رسد.

داستان «نیش»  از زندان و آشنایی چند نفر از زندانیان با یکدیگر شروع می شود و درباره مردی است که در زندان با برخی از اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر و عتیقه دوست و پس از آزادی وارد این باند می شود اما دردسرهای زیادی برای این باند سابقه دار درست می کند و ماجرای داستان از این جا شروع می شود.

با توجه به اینکه ژانر «نیش» پلیسی است اما درون مایه های طنز آقاخانی و صالحی به خوبی در آن به چشم می خورد. 

بازیگران این تله فیلم به ترتیب ایفای نقش عبارتند از: جواد عزتی در نقش سروان رضا حیدر ، مصطفی راد در نقش بهادر خان، کیانوش گرامی در نقش اردشیر، علی صالحی بازیگر ستوان ترکمان، عباس محبوب نقش زندانی، عزیز هنرآموز نقش چوپان، اشکان اشتیاق در نقش افسر پلیس موتورسوار، علی کاظمی نقش نقاش، عباس جمشیدی فر در نقش ملوک، بهزاد رحیم خوانی در نقش یعقوب، بهشاد شریفیان افسر زندان، شکری در نقش ستوان کرمی، داریوش سلیمی در نقش قهوه چی، مرتضی کاظمی در نقش سرهنگ، مهدی عباسی در نقش مهندس، امیر معظمی پور در نقش زندانی، محمد بخشی در نقش زندانی، پیمان مرادی در نقش نقاش، امیر نوری در نقش پرویز.

عوامل پشت دوربین «نیش» هم از این قرار است : تهیه کننده: محمدرضا تخت کشیان، کارگردان: مجید صالحی، مدیر برنامه ریزی: چاووش هنرآموز، دستیار کارگردان: امیر نوری، منشی صحنه مهین شهبازی، عکاس: آرش صادقی، فرشاد گل سفیدی: تصویر بردار، فرشید احمدی: صدابردار، مهدی بداقی : طراح صحنه و لباس، مهدی خاک پور: طراح گریم، حسن حیدر زاده: مدیر تولید، مشاور انتظامی: سرهنگ مهدی احمدی، ناظر کیفی: شوشتریان، مشاور کارگردان: محمد رضا فاضلی.

مجید صالحی در زمینه کارگردانی تجربه ساخت آثاری همچون «میش»، سریال نوروزی «موج و صخره»، «سه در چهار»، «آشتی کنان» را دارد.

انتهای پیام/ع.ت

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.