جمعه ۳۰ تیر ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۴

تهیه کننده فیلم چمران در پاسخ به برخی اعتراضات به نام و بودجه فیلم/

«چ»، «چه گوآرا» نیست یکی از حروف الفبای فارسی است

فیلم چ

سینماپرس- گروه سینما/ مهدی کریمی گفت: برای انتخاب نام فیلم از حروف الفبا استفاده کردیم و یکی از حقوق به حق کارگردان و فیلمنامه نویس انتخاب اسم فیلم است.

تهیه کننده فیلم «چ» در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس با بیان این مطلب اظهار کرد: هنوز نام فیلم بر سر در سینماها نخورده است اما برخی دوستان قصاص قبل از مجازات می کنند. باید به این افراد گفت «بگذارید این کودک به دنیا بیاید بعد در مورد نام آن سر و دست بشکنید».

وی با تاکید بر این که چرا «چ» فقط «چه گوآرا» است، تصریح کرد: دوستانی که با نام فیلم مشکل دارند بدون در نظر گرفتن نام آن فیلم را ببینند و از آن لذت ببرند.

کریمی با اظهار تاسف از این موضوع که برخی پا را فراتر نهاده و در مورد هر مسئله ای اظهارنظر می کنند، در مورد بودجه فیلم خاطرنشان کرد: بهتر است منطقی تر به مسائل نگاه کنیم، چه اشکالی دارد که فیلمی خوب از آب دربیاید و به همه اثبات شود که همه هزینه های فیلم در شرایطی نرمال استفاده شده است.

وی ادامه داد: به زودی هم فیلم و هم جدول هزینه های آن به مخاطبان ارائه می شود تا دوستان بتوانند به خوبی در مورد آن اظهارنظر کنند.

بازیگرانی چون سعید راد، فریبرز عرب‌نیا، مریلا زارعی، اسماعیل سلطانیان، بابک حمیدیان، سعید سلطانی و امیر رضا دلاوری به عنوان بازیگر در این فیلم حضور دارند.

این فیلم محصول بنیاد سینمایی فارابی است و به تهیه‌کنندگی مهدی کریمی اواخر تیر ماه کلید خورده و فیلمبرداری آن ادامه دارد.

حاتمی کیا در پروژه «چمران» سراغ دو روز و دو شب از زندگی شهید چمران رفته است و ماجراهای روز بیست و پنجم تا بیست و هفتم مرداد 1358 زندگی شهید چمران در پاوه را روایت کرده است.

انتهای پیام/ف/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.