پنجشنبه ۸ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۲

پیام نوروزی هنرمندان تئاتر/

روح الله کمانی: شرف کاری هنرمندان، چراغ تئاتر را در سال گذشته روشن نگاه داشت

روح الله کمانی

سینماپرس ـ گروه هفت هنر/ بازیگر تئاتر، وضعیت تئاتر را در سال گذشته نامناسب دانست و اظهار داشت: شرف و وجدانکاری هنرمندان، چراغ تئاتر را در سال گذشته روشن نگاه داشت.

روح الله کمانی بازیگر تئاتر در گفت و گو با خبرنگار تئاتر سینما پرس در مورد وضعیت تئاتر در سال 91، اظهار داشت: در سال گذشته هنرمندان خوبی به عرصه تئاتر کشور وارد شدند و ما شاهد کارهای خوبی در این حوزه بودیم اما متأسفانه از این هنرمندان جوان و فعال و همچنین پیشکسوتان این عرصه قدر دانی شایسته ای صورت نگرفت.

 

وی ادامه داد: به اعتقاد من این وجدان و شرف کاری هنرمندان است که چراغ تئاتر را روشن نگاه داشته است وگرنه ما از مسئولان هیچ نوع حمایتی ندیدیم، همه هنرمندان با جان و دل و با  وجود همه این کاستی ها به فعالیت خود ادامه می دهند.

 

کمانی تصریح کرد: از خداوند متعال درخواست می کنم که حال همه هنرمندان تئاتر در سال جدید دگرگون شده و دعای «حوّل حالنا الی احسن الحال» به معنای واقعی برایشان اجابت شود.

 

این بازیگر در مورد فعالیت های خود در سال 92 خاطرنشان کرد: قرار است که در سال جدید نمایش «الهه» را که در جشنواره تئاتر فجر به روی صحنه رفته بود را اجرا کنیم.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.