سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۸

احسان علیخانی جشن نوروزی شبکه دو را زودتر آغاز می‌کند

احسان علیخانی

سینماپرس-گروه تلویزیون/«دو نیمه سیب» ویژه برنامه تحویل سال 92 شبکه دو با اجرا و تهیه کنندگی احسان علیخانی از 26 اسفند هر شب از این شبکه پخش می شود.

به گزارش سینماپرس، احسان علیخانی تهیه کننده برنامه نوروزی «دو نیمه سیب» گفت: این برنامه به سفارش گروه اجتماعی شبکه دو در قالب جنگ ترکیبی تهیه  و پخش آن از تاریخ اعلام شده پس از گفت و گوی ویژه خبری آغاز می شود.

 

علیخانی پخش 7 مستند، 3 سفرنامه و گپ و گفت خودمانی با نخبگان علمی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی کشور را از آیتم های متفاوت این ویژه برنامه نوروزی عنوان کرد.

 

وی افزود: از دیگر آیتم های متفاوت این برنامه مرور وقایع سال 91 است، در همین راستا از چهره های موفق امسال دعوت کردیم تا در برنامه حضور پیدا کنند.

 

علیخانی تصریح کرد: این برنامه متفاوت از سال های گذشته روی آنتن می رود و طی آن بخش های مختلفی با حال و هوای نوروز پخش خواهد شد.

 

وی با اعلام این که درواقع «دو نیمه سیب» برای لحظه تحویل سال 92 تدارک دیده شده ، گفت: این برنامه متفاوت از سال های گذشته روی آنتن می رود  و برای این لحظه کلیپ متنوعی پخش خواهد شد.  

 

به گفته وی این برنامه شنبه ، یکشنبه و دوشنبه از ساعت 23:30 تا 1 بامداد، سه شنبه از ساعت 23 تا 3 بامداد و چهارشنبه از ساعت 11 تا اذان مغرب از شبکه دو سیما پخش می شود.

 

انتهای پیام/ع.ت

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.