شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۴

کارگردان «کریستال» در برنامه هفت:

بازیگران سینما هم مثل علی کریمی پرطرفدار باشند

محسن محسنی نسب*

سینماپرس-گروه تلویزیون:کارگردان فیلم «کریستال» در برنامه هفت گفت: تیم پرسپولیس به دلیل وجود علی کریمی پرطرفدار است بازیگران سینما نیز باید در عرصه های اجتماعی اینگونه جوانمرد و قهرمان باشند.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینماپرس، محسن محسنی نصب با حضور در برنامه هفت درخوص آخرین فیلمش با عنوان «کریستال» که در حال اکران است، بیان کرد: در حال حاضر فصل خوبی برای اکران فیلم ها در سینما نیست و لیاقا «کریستال» فروش بهتری بود.

 

وی با اشاره به موضوع فیلم «کریستال» بیان کرد: موضوع اصلی در جامعه فعلا اقتصاد است. در «کریستال» نیز به موضوعات روز جامعه و جوانان از جمله طلاق، بزه کاری و دیه پرداخته شده است.

 

وی با اشاره به اینکه فیلم سازی پروسه ای است که در آن مجموعه عوامل باید دست به دست هم دهند تا کار خوب شکل گیرد و دیده شود، اظهار داشت: بعد از «کریستال» من یک فیلم دیگر با نام «شانه دوست» ساخته ام که هنوز اکران نشده است.

 

محسنی نسب ادامه داد: یک سال است که من یک فیلم نامه نوشته ام اما در یک ماراتن یک ساله در حال دویدن برای مجوز ساخت آن هستیم برای من به عنوان فیلم ساز درد است که به وسیله رفتارمان و آثارمان باعث دور شدن مردم از سینما شده ایم.

این کارگردان سینما در ادادمه ادعا کرد: من برای ساخت آثارم تاکنون از هیچ امکانات دولتی استفاده نکردم و همه آنها را با امکانات کاملا خصوصی ساخته ام. امکانات دولتی به نورچشمی ها می رسد که من جزو آنها نیستم.

 

وی با مثال زدن از علی کریمی به عنوان یک بازیکن محبوب در میان مردم بیان کرد: علی کریمی یک عنصر جوانمرد و محبوب در میان فوتبالیست ها و مردم است و به دلیل پرطرفدار بودن پرسپولیس حضور علی کریمی است، بازیگران ما نیز باید به این مسیر بروند و علاوه بر نقش هایشان در محیط های اجتماعی نیز به عنوان یک قهرمان و جوانمرد محبوب شناخته شوند.

انتهای پیام/ع.ت - ب.ب

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.