جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۲

«شوالیه تاریکی» به تلویزیون می آید

شوالیه تاریکی

سينما پرس – گروه تلويزيون/ پس از 2 بار دوبله در استودیوهای بخش خصوصی، فیلم «شوالیه تاریکی برمی خیزد» برای تلویزیون نیز دوبله شد.

به گزارش خبرنگار سينما پرس، جدیدترین ساخته کریستوفر نولان طی 2 روز و با سرپرستی و گویندگی رضا آفتابی برای شبکه 3 سیما دوبله شده است. آفتابی برای نقش اصلی فیلم بر خلاف 2 مدیر دوبلاژ قبلی کیکاووس یاکیده را برگزیده است که در 2 فیلم قبلی از سری آثار بتمن، به جای کریستین بیل صحبت کرده بود. او از تعدادی از گویندگان دوبله های قبلی نیز بهره برده است از جمله ناصر تهماسب برای گری اولدمن، مریم شیرزاد برای آن هاتاوی و حسین عرفانی برای مورگان فریمن.

تعدادی دیگر از انتخاب های مدیر دوبلاژ برای این فیلم 165 دقیقه ای که به مبارزه بروس وین با تهدید جدید شهر گاتهام می پردازد، عبارتند از : مینو غزنوی (ماریون کوتیار)، جلال مقامی (مایکل کین)، منوچهر والی زاده (ماتیو موداین)، بهرام زند (لیام نیسن)، تورج مهرزادیان (تام هاردی)، اکبر منانی، محمود قنبری، جواد پزشکیان، محمد عبادی، پرویز ربیعی، علی رضا باشکندی، افشین زی نوری، امیر منوچهری، بهروز علی محمدی، حسین خدادادبیگی، امیر حکیمی، شیلا آژیر، اسفندیار مهرتاش، کوروش فهیمی، بهمن باقری و محمد داراحمدی

انتهاي پيام / م. ک _ ب.ب

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.