سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۴

«من خود آن سیزدهم» منتشر شد/

محسن چاوشی: تمام تلاشم را کردم سیزده نباشید

محسن چاووشی

سینما پرس- گروه هفت هنر/ «من خود آن سیزدهم» نام آلبومی است که محسن چاوشی به زودی و طی آخرین گمانه زنی ها در 8 و 9 اسفند در سراسر کشور منتشر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار موسیقی سینما پرس، آلبوم «من خود آن سیزدهم» شامل 9 قطعه می شود که با اشعاری از حضرت مولانا، شهریار، باباطاهر، وحشی بافقی و خیام نیشابوری و صدای محسن چاوشی کار شده است.

 

آهنگسازی کلیه قطعات این اثر نیز برعهده «محسن چاوشی» بوده است.

 

این آلبوم پنجمین آلبوم محسن چاوشی بعد از آلبوم های «یه شاخه نیلوفر»، «حریص»، «سنتوری» و «پرچم سفید» است که در حال و هوایی متفاوت نسبت به آثار قبلی این خواننده منتشر خواهد شد.

 

نام قطعات و شاعران و تنظیم کنندگان به این ترتیب است: «غلط کردم غلط» با شعری از وحشی بافقی و تنظیم محسن چاوشی، «کو به کو» با شعری از مولانا و تنظیم شهاب اکبری، «رمیدیم» با شعری از وحشی بافقی و تنظیم امیر جمافرد، «نگار» با شعری از باباطاهر و تنظیم شهاب اکبری، «ستمگر» با شعری از شهریار و تنظیم کوشان حداد، «شیرمردا» با شعری از مولانا و تنظیم محسن چاوشی، «من خود آن سیزدهم» با شعری از شهریار و تنظیم شهاب اکبری، «قراضه چین» با شعری از مولانا و تنظیم کوشان حداد، «بهرام گور» با شعری از خیام نیشابوری و تنظیم شهاب اکبری.

 

میکس و مستر کلیه قطعات با همکاری کوشان حداد و امیر جمالفرد صورت گرفته است و طراحی کاور آلبوم نیز توسط «عابد بسطامی (دجی عابد)»  انجام شده است.

 

محسن چاوشی در رابطه با آلبوم «من خود آن سیزدهم» این چنین می گوید:

 

«و اما سیزده ...
گفتنش مثل هفت شیرین نیست اما آنچه بر من گذشت سیزده بود. تاکنون هر آنچه ساخته ام و خوانده ام عاشقانه های امروز بود ولی اینبار فرصتی دست داد تا به سراغ عاشقانه های دیروز بروم که این سیزده تمامی ندارد. تمام تلاشم را کردم

 تا لذت ببرید و سیزده نباشید.»

 

انتهای پیام/ص/ن.ف

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.