شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۳

سینماگران در غرفه سینماپرس/19

مهران غفوریان: صفحه من در شبکه های اجتماعی جعلی ست/سريال 26 قسمتي دارم

مهران غفوریان

سینماپرس-گروه سینما/غفوریان درباره حضورش در شبکه های اجتماعی چون فیس بوک اظهار داشت: من باید اینجا اعلام کنم که هیچ صفحه ای در شبکه های اجتماعی ندارم. معمولا از فضای اینترنت استفاده نمی کنم. هر صفحه ای به نام من در اینترنت و شبکه های اجتماعی وجود دارد و از من خبر منتشر می کند جعلی ست.

مهران غفوریان، بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در غرفه سینماپرس در گفتگو با خبرنگار ما در مورد فعالیت های امروزش گفت: با اینکه امسال در جشنواره فیلم فجر فیلمی ندارم اما برای دیدن فیلم ها در کنار اهالی سینما به برج میلاد آمده ام.

 

وی افزود: برای یک سریال 26 قسمتی با تلویزیون قرارداد بسته ام اما به خاطر مشکلات مالی که تلویزیون با آن مواجه شده است این کار متوقف شده است و فعلا منتظر کلید خوردن کار هستیم.

 

این بازیگر در این باره توضیح داد: ما هنوز برای کاری که در ماه رمضان از تلویزیون طلبکاریم. هنوز طلب هایمان به خاطر سریال «چمدان» از تلویزیون وصول نشده است.

 

غفوریان درباره حضورش در شبکه های اجتماعی چون فیس بوک اظهار داشت: من باید اینجا اعلام کنم که هیچ صفحه ای در شبکه های اجتماعی ندارم. معمولا از فضای اینترنت استفاده نمی کنم. هر صفحه ای به نام من در اینترنت و شبکه های اجتماعی وجود دارد و از من خبر منتشر می کند جعلی ست.

 

انتهای پیام/ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.