چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۰

داوود فتحعلی بیگی عنوان کرد:

تدارک اجرایی دیگر از نمایش «فیسپوک» را در کرج دیده ام

فتحعلی بیگی در نشست خبری فیلم آلزایمر

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ پیشکسوت عرصه تئاتر با بیان اینکه نمایشنامه ای از وی به کارگردانی سعدی افشار در سینما فردسی اجرا می شود، بیان کرد: تصمیم دارم این نمایشنامه را در کرج نیز به روی صحنه برم.

داوود فتحعلی بیگی، نویسنده بازیگر و کارگردان تئاتر در گفت و گو با خبرنگار تئاتر سینما پرس با بیان اینکه به تازگی نمایشنامه ای از وی با نام «فیسپوک» در سینما فردوسی و به کارگردانی سعدی افشار در حال اجرا است، در مورد این نمایشنامه اظهار داشت: نام اصلی این نمایشنامه «سر پیری، معرکه گیری» است که کارگردان نمایش با اطلاع من تصمیم به تغییر نام آن گرفته است. این نمایش دو سال پیش نیز در تماشاخانه سنگلج با نام «قلنج» و با بازی خود سعدی افشار به روی صحنه رفته بود.

 

این پیشکسوت عرصه نمایش های آئینی و سنتی، تصریح کرد: داستان این نمایش در مورد زنان و مردانی است که یا همسرشان فوت کرده و یا جدا شده اند و بچه هایشان با ازدواج مجدد آن ها مخالفت می کنند، من این نمایشنامه را پیش از بازنشسته شدنم یعنی حدودا در سال 85 به نگارش درآورده ام.

 

فتحعلی بیگی خاطر نشان کرد: من تصمیم دارم که این نمایش را در کرج به روی صحنه ببرم که در حال حاضر مشغول تمرین نمایش و منتظر نتیجه بازبینی آن هستم.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.