چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۰

صدور مجوز ساخت برای هشت بازی نامه

فیلم

هشت بازی نامه از شورای پروانه ساخت و طبقه بندی بازیهای ویدئویی و رایانه مجوز ساخت دریافت کرد.


به گزارش خبرگزاری سینمای ایران به نقل از روابط عمومی معاونت امور سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، "خارج از سرزمین"، "گوهر شاد"، "راز پر سیمرغ"، "تندیس مرگ"، "جدول با تو"، "جنگ کاغذی"، "حسنی و لوبیای سحر آمیز"، "کلانتری مجازی" اسامی بازی نامه های مصوب شورا در روز یکشنبه 19 اردیبهشت هستند.

همچنین با توجه به اهمیت داستانی بازی نامه "گیلگمش" و جایگاه حماسی اساطیر آن در مشرق زمین و خصوصاً ایران، مقرر شد این بازی نامه در جلسه بعدی شورا با مستندات کامل تری مورد بررسی قرار گیرد.

بر پایه این گزارش صاحبان بازی نامه های تصویب شده پس از دریافت پروانه ساخت می توانند به تنهایی و یا به کمک حمایت کننده مالی (اسپانسر) خصوصی و یا دولتی برای تولید اقدام نمایند.

بدیهی است بنیاد ملی بازی های رایانه ای نیز در چارچوب سیاست های حمایت های خود به تناسب کیفیت بازی نامه و توانایی های حرفه ای بازی سازان به طرق مقتضی از تولیدکنندگان حمایت حداقل و یا حداکثری به عمل می آورد.

یاد آور می شود شورای پروانه ساخت و طبقه بندی بازی های ویدئویی و رایانه ای با حضور رجبی فروتن مدیرکل همکاری های سمعی و بصری و نمایش خانگی یکشنبه 19 اردیبهشت تشکیل و در این جلسه بازی نامه های ایرانی ارائه شده به این دفتر به منظور دریافت پروانه ساخت مورد بررسی قرار گرفت که 8 بازی نامه نظر موافق اعضا شورا را برای تولید کسب کرد.
انتهای پیام/ج

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.