یکشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۱

«مهناز افشار» و «محمدرضا گلزار» مهمان جشن پیراهن استقلال

مهنازافشار و محمدرضا گلزار

باشگاه استقلال در «جشن اهدای پیراهن» که امشب برگزار می شود، از بازیگران سرشناسی چون مهناز افشار و محمدرضا گلزار دعوت به عمل آورده است. نکته قابل توجه اینجاست که مسئولین باشگاه استقلال حضور این دو بازیگر که در فیلم «آتش بس» درخشیدند، را قطعی می دانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سینمای ایران، تیم فوتبال استقلال در راستای برگزاری هر چه با شکوه مراسم جشن اهدای پیراهن، علاوه بر حضور بازیکنان جدیدی که جذب کرده، از حضور اهالی سرشناس دنیای هنر، سیاست و ورزش نیز بهره خواهد برد.

شاید این نخستین بار نباشد که هنرمندان در مراسم های ورزشی شرکت می کنند ولی دعوت رسمی و علنی از آنها، حاکی از شناخت اهالی ورزش و نزدیکی آنها به عالم هنر دارد. به طوری که علی فتح الله زاده سرپرست تیم استقلال خبر از حضور اهالی هنر در جشن این تیم داده است.

پخش سریال «سه، پنج، دو» و حضور علی پروین در پشت صحنه این سریال، حضور «خداداد عزیزی» در اولین تجربه سینمایی رضا عطاران«هیچ کس فرشته نیست» و اقبال عمومی نسبت به این دست آثار هنری، فتح بابی برای ارتباط بهتر هنرمندان و ورزشکاران است.

در این جشن قرار است نمایندگان مجلس، پیشکسوتان باشگاه استقلال، مدیران پیشین باشگاه و هنرمندانی چون داوود رشیدی، جمشید مشایخی، محمدرضا گلزار، مهناز افشار، عبدالرضا اکبری، مجید مظفری حضور داشته باشند.

انتهای پیام / ا ک

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.