سه‌شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۷

با آهنگسازی کریستف رضاعی

موسیقی فیلم‌های «کنعان» و «پرونده هاوانا» امروز منتشر شد

رامین صدیقی

رامین صدیقی از انتشار آلبوم «کنعان» که موسیقی دو فیلم کنعان و پرونده هاوانا است خبر داد.

رامین صدیقی مدیر انتشارات هرمس در گفت و گو با خبرنگار موسیقی خبرگزاری سینمای ایران گفت: آلبوم «کنعان» موسیقی متن دو فیلم «کنعان» آقای حقیقی و «پرونده هاوانا» آقای رییسیان است که امروز راهی بازار موسیقی شد.

وی افزود:کریستف رضاعی آهنگسازی آلبوم «کنعان» را انجام داده است.

صدیقی تصریح کرد: آلبوم «کنعان» یک کار کاملا صوتی است و بخش موسیقی آن که در واقع نیمی از این آلبوم را تشکیل می دهد بیشتر با سازهای زهی و چند ساز دیگر همراه شده است. موسیقی فیلم «پرونده هاوانا» بخاطر بافت فیلم که ژانر جنایی دارد و بخشی از آن در کوبا فیلمبرداری شده است به این صورت است که آهنگسازی ها علی رغم اینکه سازبندی ایرانی دارد اما تم های آن همه تم های آمریکای مرکزی و کوبایی است، که آقای رضاعی برای آهنگسازی ها از آن ها الهام گرفته است. این دو مجموعه در آلبوم کنعان وجود دارد.

مدیر انتشارات هرمس خاطرنشان کرد: تعداد قطعات این آلبوم زیاد است، چون به لحاظ سکانس های فیلم ممکن است قطعات چهل گانه ای هم داشته باشد. به همین دلیل اگر این طور حساب کنیم بیش از 40 قظعه و از نظر زمانی 60 دقیقه می شود که نیمی از آن کنعان و نیمی دیگر پرونده هاوایی است. نوازنده های اصلی این آلبوم بردیا کیارس نوازنده ویولون، علی بوستان نوازنده سه تار، پسران آقای علیزاده نیما و صبا رباب و کمانچه، پویا محمودی نوازنده گیتار، پدرام فریوسفی نوازنده ویولون، مجید اسماعیلی نوازنده ویولونسل، خود کریستف رضاعی نوازنده پیانو و ... هستند.

انتهای پیام/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.