پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۳

وزیر ارشاد:

«فارابی» در حال تهیه فیلمنامه در خصوص حماسه تاریخی «ناوگروه ۸۶» هستند/ امیدواریم فیلم سینمایی شایسته‌ای ساخته شود

محمد مهدی اسماعیلی

سینماپرس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در راستای تقویت ارتباطات اقتصادی و فرهنگی با همسایگان، تفاهم نامه راه اندازی شهر صنایع خلاق فرهنگی را با منطقه آزاد قشم امضا کردیم.

به گزارش سینماپرس، محمدمهدی اسماعیلی روز پنجشنبه در حاشیه مراسم گرامیداشت سالروز حماسه تاریخی ناوگروه ۸۶ در مأموریت دریانوردی در دنیا؛ روز اقتدار دریایی ارتش، در مصلای امام (ره) در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: اقدام های بسیار زیادی درخصوص این حرکت افتاده است که مهمترین اینها ثبت این روز در شورای فرهنگ عمومی به عنوان روز «اقتدار دریایی ارتش» بود که ماندگارش کرد.

وزیر فرهنگ افزود: بقیه دوستان در همه جا باید کمک کنند تا این قله افتخارآمیز به خوبی روایت شود. بنیاد سینمایی فارابی با دوستان در حال تهیه فیلمنامه در خصوص حماسه تاریخی ناوگروه ۸۶ هستند و امیدواریم فیلم سینمایی شایسته ای ساخته شود.

وی همچنین در خصوص دیگر اقدام های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به ظرفیت های آبی کشور با کشورهای همسایه در پاسخ به ایرنا اظهار داشت: در حوزه کشورهای همسایه مهمترین راهبرد ما تقویت ارتباطات اقتصادی و فرهنگی است.

اسماعیلی گفت: برای همین منظور مجموعه ای را با منطقه آزاد قشم تفاهم کردیم و شهر صنایع خلاق فرهنگی را در آنجا راه اندازی می کنیم و مجموعه تعاملات خودمان را از طریق دریا و همسایگان دریایی هم ادامه می دهیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.