یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۶

با ابتکار «معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت رفاه، کار و تعاون اجتماعی»؛

«مسئول روابط عمومی حوزه هنری» با حفظ سمت «مجری‌گری تلویزیون» و «مدیرعاملی سوره هنر» و ... ؛ دبیر «جشنواره اتقان» شد!

محمدرضا باقری

سینماپرس: معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت رفاه، کار و تعاون اجتماعی طی حکمی محمدرضا باقری «مسئول روابط عمومی حوزه هنری» را با حفظ سمت «مجری‌گری تلویزیون» و «مدیرعاملی سوره هنر» و ... به سمت دبیری جشنواره فرهنگی - هنری «اتقان» منصوب کرد.

به گزارش سینماپرس، محمد چکشیان طی مراسمی که در وزارت رفاه، کار و تعاون اجتماعی برگزار شد، در حکمی، محمدرضا باقری مدیرعامل موسسه سوره هنر حوزه هنری را به عنوان دبیر نخستین دوره «جشنواره فرهنگی و هنری اتقان» منصوب کرد.

در بخشی از متن این حکم آمده است: «انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم، ضمن ترغیب و تشویق هنرمندان به حضور در بخش‌های مختلف جشنواره، زمینه بهره‌مندی از ظرفیت‌های بی‌بدیل و تأثیرگذار هنر در ترویج و تعمیق ارزش و جایگاه کار و تلاش و ارتقاء فرهنگ کارِ ایرانی-اسلامی را فراهم آورید.»

فراخوان نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «اتقان» با هدف ارتقای فرهنگ کار و تلاش و تبدیل آن به گفتمان عمومی توسط معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی و با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی از اسفند سال گذشته منتشر شد.

این جشنواره فرهنگی به منظور تولید محتوای ادبی – هنری در حوزه فرهنگ کار، ترویج و اشاعه مؤلفه‌های فرهنگ کار و حمایت و در بخش‌های هنرهای تجسمی (پوستر و کاریکاتور)، عکاسی، طنز، شعر، نثر، استندآپ کمدی، ادبیات (شعر، داستانک، داستان کوتاه)، هنرهای نمایشی (تئاتر خیابانی – تئاتر کوتاه (صحنه‌ای)) از هنرمندان به صورت سراسری برگزار می‌شود.

آخرین مهلت ثبتنام و ارسال آثار به جشنواره اتقان تا ۳۱ اردیبهشت ماه اعلام شده و اختتامیه آن تیرماه امسال برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.