پنجشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۴

مجری «ماه من»:

«آرامش» گمشده امروز ما آدم‌هاست/ هر چقدر بتوانیم این «آرامش» را القا کنیم موفق‌تر خواهیم بود

نجم‌الدین شریعتی

سینماپرس: مجری برنامه «ماه من» گفت: در روزگاری که از هر طرف اضطراب و ناآرامی هجوم می‌آورد، سحر زمانی برای آرامش در دل شب است.

به گزارش سینماپرس، نجم‌الدین شریعتی، مجری در ویژه برنامه «حال نو» شبکه سه سیما در پاسخ به این سوال که راز آرامش برنامه سحرگاهی «ماه من» چیست؟ گفت: اگر بخواهم در یک جمله از راز آرامش این برنامه بگویم، أَلاَ بِذِکْرِ اللّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ. با یاد خدا دل‌ها همیشه آرام است. در روزگاری که از هر طرف اضطراب و ناامنی و ناآرامی هجوم می‌آورد، حتی اگر خودت هم بخواهی آرام باشی، در یک جاهایی خبرها، اوضاع معیشتی یا دوستان، اطرافیان و حسادت‌ها آرامش نمی‌گذارند، اما سحر زمانی برای آرامش در دل شب است.

شریعتی ادامه داد: حتی صدای حسین حقیقی در «ماه من» پر از آرامش بود. وقتی صدای او با این همه شور و حرارت در برنامه قرار می‌گرفت، عین امواج اقیانوس آرامش را القا می‌کرد. ما تلاش کردیم در بخش‌های مختلف حتی در انتخاب پلاتوها و سبک اجرا آرامش را به مخاطب القا کنیم، که بنظرم گمشده امروز ما آدم‌هاست. هر چقدر بتوانیم این آرامش را القا کنیم، موفق‌تر خواهیم بود و جامعه پرنشاط و پر امیدی خواهیم داشت.

مجری برنامه «ماه من» در پاسخ به این سوال که اگر به ماه رمضان برگردید و بخواهید این برنامه سحرگاهی را از اول آغاز کنید، چکار می‌کنید که در برنامه امسال جایش خالی بود؟ گفت: هنوز به آن فکر نکردم. ولی طبق ارزیابی که داشتم، خداراشکر خوب بودیم. سعی کردیم هم در دکور و هم در محتوا از سال گذشته بالاتر باشیم. البته برنامه خیلی جای کار دارد. در کل اجرا در سحر خیلی کار سختی است. اصلاً جنس کار سحر با افطار متفاوت است. اگرچه اجرای هر دو پر زحمت است، ولی اجرای سحر فشار مضاعفی دارد.

وی در پاسخ به سوال حامد سلطانی، مجری برنامه که آیا دوست دارید محی‌الدین، فرزندتان راه شما را در اجرا ادامه دهد؟ توضیح داد: امیدوارم بچّه‌های ما در هر کجا که هستند، سر جای خود باشند و بتوانند موثر باشند. اگر محی‌الدین می‌تواند در اجرا موفق باشد، اجرا کند. اگر در هر جایگاهی می‌تواند به مردم خدمت کند، در همان جایگاه باشد. بچّه‌ها باید خودشان تصمیم بگیرند، علاقه‌شان به کدام سمت و سو است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.