سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳

جلسه هیات امنای بنیاد فرهنگی و هنری رودکی برگزار شد؛

صورت‌های مالی «بنیاد فرهنگی و هنری رودکی» به ریاست «وزیر ارشاد» مورد بررسی قرار گرفت

بنیاد فرهنگی و هنری رودکی

سینماپرس: جلسه هیات امنای بنیاد فرهنگی و هنری رودکی به ریاست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای این بنیاد در محل این وزارتخانه برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، مجمع عمومی سالانه عادی هیات امنای بنیاد فرهنگی و هنری رودکی به ریاست محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر هیات امنا، سید محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس هیات مدیره بنیاد، اعضای هیات امنا و هیات مدیره و مدیرعامل بنیاد رودکی یکشنبه ۱۳ اسفند ماه برگزار شد و صورت‌های مالی بنیاد مورد بررسی قرار گرفت.

گزارش سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس مستقل و بازرسی قانونی از صورت‌های مالی سال ۱۴۰۱، گزارش عملکرد بودجه‌ای سال‌ ۱۴۰۱، تشریح دستاوردهای شاخص سال ۱۴۰۲ و بررسی سند برنامه و بودجه سال ۱۴۰۳ بنیاد رودکی از جمله دستورهای این جلسه بود.

بر اساس گزارش حسابرس و بازرس قانونی بنیاد رودکی، عملکرد این بنیاد طبق استانداردهای حسابرسی منصفانه اعلام شد.

محمد اله‌یاری فومنی مدیرعامل بنیاد رودکی در این رویداد، گزارشی از دستاوردهای بنیاد رودکی در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ ارایه و همچنین چشم‌انداز برنامه‌های پیش رو را تشریح کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این جلسه با تقدیر از فعالیت‌های انجام شده و با اشاره به برنامه‌های پیش رو در بنیاد رودکی، ضمن تاکید بر جلوگیری از تبدیل شدن بنیاد به ساختار اداری، خواستار توجه ویژه و برنامه‌ریزی جامع در حوزه تولید در جهت خلق آثار فاخر در حوزه نمایش و موسیقی شد.

در این جلسه همچنین گزارش ویدیویی از اقدامات عمرانی شامل نوسازی و بهینه سازی زیرساخت‌های مجموعه‌های تحت حمایت و همچنین مجموعه‌ فعالیت‌های این بنیاد ارایه شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.