دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱

با حکم «دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور»؛

«مصطفی بوعذار» دبیر ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور شد

مصطفی بوعذار

سینماپرس: هیات انتخاب آثار نمایشی ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور پس از بررسی ۵۷ اثر نمایشی متقاضی از سراسر کشور تعداد ۱۱ اثر را برای حضور در این رویداد معرفی کردند.

به گزارش سینماپرس، هیات انتخاب آثار نمایشی ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور متشکل از محمد یوسفی زاده، حیدر رضایی و عادل کروشاوی اسامی ۱۱ نمایش منتخب این رویداد را به شرح زیر اعلام کردند.

۱_نمایش «سیاه بازی» به کارگردانی مرتضی زحمتکش از استان گیلان

۲_نمایش «جای خالی تو» به کارگردانی حسام شریعتمداری از لرستان

۳_نمایش «آرامگاه» به کارگردانی علی اصغر اسلامی از یزد

۴_نمایش «شربت شهادت» به کارگردانی ابوالفضل کریم زاده نائینی از یزد

۵_نمایش «مادر» به کارگردانی فاطمه پارسافرد از تهران

۶_نمایش «رها شدگان» به کارگردانی آیدا شهابی باهر از همدان

۷_نمایش «گمگشته» به کارگردانی احمد خدادادی از خوزستان/شوش

۸_نمایش «مربع چهار در چهار» به کارگردانی محمدرضا منصوری از خوزستان/شوش

۹_نمایش «حکایت راسخ» به کارگردانی علی مونس خواه از آذربایجان شرقی

۱۰_نمایش «زیرخاکی» به کارگردانی احمد طاهریان پور از خوزستان/خرمشهر

۱۱_نمایش «هفت سین دلتنگی» به کارگردانی داود علیدادی از خوزستان/اهواز

هیات داوران:

حیدر رضایی بازیگر، نویسنده وکارگردان فعال تئاتر خیابانی کشور با کسب رتبه های برتر در جشنواره های استانی و ملی شامل بازیگری وکارگردانی در جشنواره های تئاتر خیابانی کشور، تاکنون داوری آثار جشنواره ها وهمایش های ملی نمایشی و دبیری جشنواره ملی تئاتر خیابانی شهرهانی را به عهده داشته است.

عادل کروشاوی هنرمند شاخص تئاتر خیابانی خوزستان که با کسب رتبه‌های برتر در جشنواره های ملی در بخش خیابانی همواره حضور داشته است. عادل کروشاوی بازیگر فیلم سینمایی دوئل، سریال کیمیا و از موسسین و داوران باسابقه جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر است که تاکنون به عنوان داور و بازبین در اغلب رویدادهای ملی حضوری فعال داشته است.

محمد یوسفی زاده کارشناس ارشد کارگردانی نمایش دارای نشان درجه سه هنری (کارشناس بازیگری) از وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان آذربایجان شرقی، مسئول دفتر تئاتر خیابانی استان آذربایجان شرقی، عضو شورای نظارت و ارزشیابی بر نمایش مدرس تئاتر، داوری و دبیر در جشنواره های مختلف تئاتر خیابانی و صحنه ایی را در کارنامه دارد و بازیگری و کارگردانی در بیش از ۱۰۰ اثر نمایشی و حضور در جشنواره های مختلف نمایشی را نیز دارد.

دبیر ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور منصوب شد

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور با صدور حکمی مصطفی بوعذار را به عنوان دبیر ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور منصوب کرد.

سرهنگ پاسدار روح اله حسین زاده با صدور حکمی مصطفی بوعذار هنرمند تئاتر خوزستان را به عنوان دبیر ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور منصوب کرد.

بوعذار از فعالان تئاتر کشور است که مدیریت رویدادهای ملی فرهنگی و هنری را در کارنامه خود دارد.

وی، مدیر کانون تئاتر انقلاب و دفاع مقدس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان و رئیس انجمن تئاتر شاهد اهواز است که برای ششمین بار در این رویداد به عنوان دبیر و مجری طرح برگزاری این رویداد ملی معرفی می شود.

همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور با هدف تبیین مفاهیم مقاومت و دفاع مقدس و رونق بخشی به جریان عظیم و مردمی راهیان نور به عنوان تنها رویداد ملی نمایشی در موضوع راهیان نور است.

ششمین دوره این همایش با مشارکت ستاد مرکزی راهیان نور، اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری خوزستان، انجمن هنرهای نمایشی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از ۱۵ تا ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ با حضور هنرمندان منتخب تئاتر دفاع مقدس کشور همزمان در سطح یادمان‌های دفاع مقدس خوزستان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.