یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲

همزمان با آغاز «بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران»؛

غرفه «سینماپرس» پذیرای اهالی فرهنگ و هنر می‌شود

غرفه سینما پرس در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران

سینماپرس، «خبرگزاری سینماپرس» به همراه حدود ۶۰۰ رسانه و ۱۷۰۰ فعال رسانه از سراسر کشور بعد از ۶ سال در نمایشگاه رسانه‌های ایران در مصلی امام خمینی (ره) گردهم آمدند.

به گزارش سینماپرس، بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با نام سابق نمایشگاه مطبوعات بعد از وقفه ۶ ساله با همت معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با شعار «نجستم همیشه جز راستی» با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور حدود ۶۰۰ رسانه و ۱۷۰۰ فعال رسانه از سراسر کشور در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد. این نمایشگاه به مدت ۴ روز از ۲۹ بهمن تا اسفند از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۸:۳۰ بعدازظهر پذیرای مخاطبان و علاقه‌مندان به رسانه است.

طبق گفته فرشاد مهدی‌پور، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نمایشگاه رسانه‌های ایران صرفاً رسانه‌های داخلی حضور ندارند و رسانه کشورهای روسیه، قطر، ترکیه، لبنان، چین و ... برای حضور در نمایشگاه درخواست داده‌اند.

از اولین دوره برگزاری نمایشگاه مطبوعات که در سال ۱۳۷۳ با حضور بیش از ۲۰۰ نشریه برگزار شد، تا بیست و سومین دوره آن که بعد از آن دیگر رنگ مطبوعات به خود نگرفت، بیش از ۶۰۰ رسانه از جمله ۱۰۰ ماهنامه، ۵۴ هفته‌نامه، ۳۰ دو هفته‌نامه، ۲۰ دوماهنامه، ۵۲ فصلنامه، بیش از ۱۱۵ رسانه برخط از جمله خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری، ۷۰ رسانه غیر سراسری و بیش از ۶۰ روزنامه و موسسه مطبوعاتی حضور داشتند.

شایان ذکر است که «غرفه سینماپرس» در فرایند برگزاری «بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران» و تا پایان روز چهارشنبه دوم اسفندماه در سالن شبستان مصلای امام خمینی (ره) میزبان هنرمندان و علاقمندان سینمای ایران خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.