جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹

تصویربرداری ادامه دارد؛

بازگشت «نون. خ» به تهران

پشت صحنه سریال «نون خ ۳»

سینماپرس: عوامل سریال «نون. خ» به تهران بازگشتند و در منطقه‌ای اطراف تهران مشغول ادامه تصویربرداری هستند.

به گزارش سینماپرس، سریال طنز «نون. خ» یک اثر خانوادگی است که از اواخر اسفند ماه سال جاری و همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان روی آنتن می رود. این فصل از سریال «نون. خ» در ۲۵ قسمت تدارک دیده شده و مانند سری‌های قبلی با کارگردانی و نقش آفرینی سعید آقاخانی با شخصیت نورالدین خان‌زاده پخش می شود.

این سریال در چند وقت اخیر در شهرهای مختلفی در کشور از جمله در استان های کرمان و سیستان و بلوچستان و با حضور هنرمندان بومی این مناطق به تولید رسیده است.

چندی پیش مهدی فرجی تهیه‌کننده سریال «نون. خ ۵» با انتشار تصویری از فضای برفی لوکیشن این سریال در کنار سعید آقاخانی و دیگر عوامل از ادامه تصویربرداری این سریال خبر داد؛ تصاویری از حضور عوامل در برف و سرمای کوهستانی که دشواری این روزهای تصویربرداری «نون. خ ۵» را نمایش می داد.

حالا عوامل سریال به تهران بازگشته اند و در منطقه ای در اطراف تهران مشغول ادامه تصویربرداری سریال هستند.

فصل جدید مجموعه طنز «نون. خ» بعد از گذشت مدتی از تصویربرداری خود در اطراف تهران، به چابهار رسید. در فصل پنجم «نون. خ» مردم سیستان و بلوچستان و بعد از آن کردستان و کرمان هم میزبان گروه تولید این سریال هستند.

حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، سیروس میمنت، مجید یاسر، بیژن بنفشه‌خواه، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، هدیه بازوند، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، ندا قاسمی، ماشاءالله وروایی، صهبا شرافتی از جمله بازیگران سریال در فصل های پیش بودند.

شبکه یک سیما این مجموعه تلویزیونی را با محوریت موضوعات مهم محیط زیستی همچون شکار غیرمجاز، قاچاق حیات وحش، آلودگی‌های محیط زیستی و … تدارک دیده است و تلاش می‌شود تا با معرفی اقوام مختلف ایرانی به مسایل قومیت‌ها نیز در قالب طنز اشاره شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.