جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱

به صورت سر زده؛

حضور وزیر فرهنگ در محل اکران یکی از آثار حوزه سینمای کودک

محمدمهدی اسماعیلی

سینماپرس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در محل اکران یک از فیلم‌های حوزه سینمای کودک (سینما فلسطین) با خانواده‌ها و کودکان حاضر در این سینما گفت‌وگو کرد.

به گزارش سینماپرس از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی شامگاه جمعه - ۱۳ بهمن - با حضور در سینما فلسطین تهران که محل اکران فیلم‌های چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر است، با خانواده‌ها و کودکان حاضر در سینما گفت‌وگو کرد.

انتخاب سینما فلسطین برای بازدید به دلیل اهمیت سینمای کودک در رویکردهای وزارت فرهنگ است و این دیدار سرزده به گونه ای طراحی شده بود تا در نوبت مخصوص نمایش فیلم کودک صورت پذیرد.

محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ، محمدمهدی سموعی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و محمد خراسانی زاده مدیرکل هنرهای تجسمی فرهنگ و ارشاد اسلامی در این بازدید وزیر فرهنگ را همراهی می کردند.

چهل‌ودومین جشنواره بین المللی فیلم فجر شامگاه چهارشنبه -۱۱ بهمن- رسما افتتاح و از روز پنجشنبه اکران فیلم‌ها در خانه جشنواره (برج میلاد تهران) و سینماهای مردمی آغاز شد؛ ۲۲ فیلم در بخش سودای سیمرغ، ۱۲ فیلم در بخش نگاه نو و ۴ فیلم در بخش انیمیشن با یکدیگر رقابت می‌کنند و در نهایت برگزیدگان بخش‌های مختلف در مراسم اختتامیه -۲۲ بهمن- معرفی خواهند شد.

برخی از سینماهای تهران که برای اکران مردمی فیلم های جشنواره آماده شده است و بلیت فروشی این فیلم‌ها به صورت آنلاین انجام می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.