یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷

به کارگردانی «سعید سلطانی»؛

«طوبی» در قاب دوربین «علیرضا زرین دست» دیدنی می‌شود

سریال «طوبی»

سینماپرس: شبنم قربانی که با نقش نائله در سریال «عشق کوفی» دیده شد این روزها در سریال «طوبی» به کارگردانی سعید سلطانی که مدیریت فیلمبرداری آن را علیرضا زرین دست برعهده دارد، به ایفای نقش می‌پردازد.

به گزارش سینماپرس، سریال «طوبی» به کارگردانی سعید سلطانی این روزها در حال تصویربرداری است. علیرضا زرین دست فیلمبردار باسابقه و قدیمی سینمای ایران که بیشتر در سینما فعالیت دارد این روزها مدیر فیلمبرداری این سریال است. او البته پیش از این مدیر فیلمبرداری چند سریال در شبکه نمایش خانگی بوده است و حالا با «طوبی» به تلویزیون آمده است.

علیرضا زرین دست مدیر فیلمبرداری بسیاری از فیلم های شاخص سینمای ایران بوده و با کارگردانان مطرحی کار کرده است که از جمله این آثار می‌توان به «ضیافت»، «پری»، «آبادانی ها»، «حکم»، «کلوزآپ»، «واکنش پنجم»، «متروپل»، «بی پولی»، «خون شد» و ... اشاره کرد.

در سریال «طوبی» بازیگران مختلفی جلوی دوربین رفته اند که از جمله آنها می توان به چهره های کمتر دیده شده مثل شبنم قربانی پرداخت. قربانی پیش از این با نقش نائله در سریال «عشق کوفی» دیده شد و حالا جزو نقش‌های اصلی این سریال است.

هومن برق نورد، امین زندگانی، فریبا نادری و داریوش ارجمند از دیگر بازیگران این سریال هستند.

این سریال به ماجرای پیاده روی اربعین می‌پردازد و سلطانی بخشی از این سریال را همزمان با پیاده روی اربعین در کربلا تصویربرداری کرده است.

پخش این سریال که با پیاده روی اربعین پیوند خورده، قرار است محرم و صفر سال آینده به پخش برسد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.