یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹

در قالب مستندی با عنوان «اهل میانه»؛

پرتره «آیت‌الله علی احمدی میانجی» به تلویزیون می‌آید

آیت‌الله علی احمدی میانجی

سینماپرس: مستند «اهل میانه» روایتی متفاوت از زندگی مرحوم آیت‌الله علی احمدی میانجی به کارگردانی جواد یقموری از شبکه مستند به روی آنتن می‌رود.

به گزارش سینماپرس، «اهل میانه» روایتی متفاوت از زندگی مرحوم آیت‌الله علی احمدی میانجی تولید جدید شبکه مستند است که در سه قسمت ۵۲ دقیقه‌ای از تلویزیون پخش می‌شود.

کارگردان و تهیه‌کننده «اهل میانه» در این باره اظهارداشت: این مجموعه که به سفارش شبکه مستند تولید شده است، به زندگی، شخصیت و تألیفات و البته خدمات اجتماعی آیت‌الله احمدی میانجی پرداخته است.

جواد یقموری گفت: فیلمبرداری این مستند در شهرهای میانه، اردبیل، ارومیه، قم و تهران انجام شده و تلاش کردیم به فراز و فرودهای زندگی چهره یکی از شخصیت‌های اثرگذار انقلاب بپردازیم، چهره‌ای که چندان به او و خدماتش پرداخته نشده است.

وی با بیان اینکه «اهل میانه» با تمرکز بر جنبه‌های اخلاقی آیت الله تولید شده است، افزود: آیت‌الله میانجی، یکی از استادان نامدار اخلاق است که با وجود کسب فیض در محضر عالمانی همچون آیت‌الله بروجردی و علّامه طباطبایی و نگارش کتاب‌های بسیار، همچنین برخورداری از جایگاه والا در فقه شیعه در زندگی سلوکی فروتنانه داشتند و در مسیر بندگی حق گام برمی‌داشت. آیت‌الله میانجی اهل میانه‌روی بود و باید ایشان را به‌ عنوان یک روحانیِ معیار معرفی کرد.

تدوین: جواد یقموری، تصویربردار: محمدجواد نظری، صدابردار: حسین یقموری، طراح لوگو و پوستر: محمدصادق نوری، پژوهش: حجت الاسلام عبدالرحیم اباذری، اصلاح رنگ: امین محقق و اصلاح صدا: محمدجواد نظری از دیگر عوامل «اهل میانه» هستند.

«اهل میانه» از امشب- یکشنبه- ۲۴ دی ماه- یکشنبه‌ها ساعت ۲۱ از شبکه مستند پخش می‌شود و تکرارش روز بعد ساعت ۹ است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.