یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸

دبیرکل شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر:

«زیباسازی شهر تهران» سه اثر جشنواره شانزدهم را انتخاب و پس از خریداری آن‌ها را روی دیوارهای متناسب با فضای اثر اجرا خواهد کرد

امیر عبدالحسینی

سینماپرس: دبیرکل شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر از اجرای ۳ اثر منتخب شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در سطح شهر تهران خبر داد.

به گزارش سینماپرس، امیر عبدالحسینی (دبیرکل شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر) از اجرای ۳ اثر منتخب شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در تهران خبر داد.

دبیرکل جشنواره شانزدهم گفت: طبق تفاهم صورت‌گرفته و حمایت اداره نقاشی دیواری سازمان زیباسازی شهر تهران، امتیاز اجرای ۳ اثر منتخب جشنواره توسط اداره نقاشی دیواری این سازمان خریداری و با نظارت هنرمند بر دیوارهای مناسب شهر تهران اجرا خواهد شد.

او افزود: در همین راستا اداره نقاشی دیواری سازمان زیباسازی شهر تهران علاوه بر ارائه نمایشگاهی آثار برگزیده دیوارنگاری شهر تهران طی سال‌های اخیر، سه اثر جشنواره شانزدهم را انتخاب و پس از خریداری طرح و توافق با صاحب اثر، آن‌ها را روی دیوارهای متناسب با فضای اثر اجرا خواهد کرد.

عبدالحسینی ادامه داد: این اتفاق، می‌تواند مشوق و انگیزه خوبی برای هنرمندان هنرهای تجسمی باشد و در پیوند هنر حرفه‌ای و نگاه کاربردی اثرگذار است.

بخش دیوارنگاری شهری به دبیری سید شهاب‌الدین شکیبا مدیر اداره نقاشی دیواری سازمان زیباسازی برگزار می‌شود و از جمله بخش‌هایی به شمار می‌آید که امسال برای نخستین بار به ساختار جشنواره هنرهای تجسمی فجر افزوده شده است. این بخش به طراحی و اجرای دیوارهای شهری اختصاص دارد و آثار اجرا شده بر دیوارهای شهر تهران طی سه سال اخیر را معرفی و به نمایش می‌گذارد.

شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر به دبیرکلی امیر عبدالحسینی و دبیری هنری مسعود زنده‌روح کرمانی، بهمن امسال در موزه هنرهای معاصر تهران، مراکز معتبر نمایشگاهی پایتخت و سایر استان‌ها برگزار می‌شود.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این رویداد هنری می‌توانند به سایت Fajrtajasomi. ir مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.