سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶

«عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی» در گفتگو با «سینماپرس» مطرح کرد:

جشنواره‌های فرهنگی و هنری اگر خارج از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند بی‌ارزش و بی‌قیمت خواهند بود!

سیدمجتبی محفوظی

سینماپرس: دکتر سیدمجتبی محفوظی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در خصوص انتظار از مجموعه جشنواره های فرهنگی و هنری فجر انقلاب اسلامی گفت: این جشنواره ها همگی با پول بیت المال و این ملت انقلابی و شهیدپرور برگزار می شود و از این رو یکایک دست اندرکاران و متولیان برگزاری این رویدادهای فرهنگی و هنری در مسیر متعالی انقلاب شکوهمند اسلامی و خدمت به این نظام و ملت انقلابی کار خود را به پیش ببرند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: تمامی مراسم ها و رویدادهای فرهنگی و هنری که در ایام الله دهه فجر قرار بر برگزاری شان هست و طی سال های گذشته برگزار شده و ان شاالله در سال های آتی نیز برگزار می شوند اگر خارج از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند و اگر از اهداف تشکیل این نظام خارج باشند بی ارزش و بی قیمت خواهند بودند.

وی با بیان اینکه این جشنواره ها همگی با پول بیت المال و این ملت انقلابی و شهیدپرور برگزار می شود تصریح کرد: از این رو نیاز است یکایک دست اندرکاران و متولیان برگزاری این رویدادهای فرهنگی و هنری در مسیر متعالی انقلاب شکوهمند اسلامی و خدمت به این نظام و ملت انقلابی کار خود را به پیش ببرند در غیر این صورت این رویدادها بی ارزش و پوچ خواهد شد.

محفوظی خاطرنشان کرد: متولیان امر باید تمام تلاش شان را بکنند که یکپارچه در راستای اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب بزرگ روح الله کبیر گام بردارند و برنامه ریزی کنند و نیت شان بر این امر باشد که دستاوردهای این انقلاب کبیر را در آثار فرهنگی و هنری متجلی سازند.

این نماینده مجلس تأکید کرد: اگر مدیران افکار خوبی دارند که چه بهتر و اگر ندارند باید از مشاوران خوب و زبده و مومن و کارشناس بهره ببرند و جامعه را به سمت اهداف متعالی سوق دهند.

وی در خاتمه این گفتگو متذکر شد: از سوی دیگر ما در سال انتخابات هستیم و رهبر عزیزتر از جان مان تأکید دارند باید میزان مشارکت بالا باشد و متولیان امر باید در این راستا هم تلاش کنند. دولت علاوه بر کارهای فرهنگی باید در حوزه مسائل اقتصادی نیز فتح و گشایشی ایجاد کند تا قیمت های موجود در تمامی بخش های مسکن و خودرو و کالاهای مصرفی و معیشتی مردم در این کمتر از ۲ ماهه باقی مانده به انتخابات کاهش پیدا کند تا از این طریق قطعاً بر میزان مشارکت افزوده شود و همه ما در راستای اهداف مقدس خمینی کبیر (ره) بتوانیم این کشور را به سعادت بیشتر برسانیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.