یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷

سالار عقیلی:

لیسانس «بازیگری تئاتر» دارم/ مردم آثار گذشته خواننده‌ها را بیشتر از آثار جدید دوست دارند

سالار عقیلی در معارفه رئیس جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

سینماپرس: سالار عقیلی ضمن اشاره به اینکه خود دانش آموخته رشته بازیگری است، اجرای کنسرت نمایش «قصه ترانه‌های ماندگار» برای مخاطبان ایرانی خارج از کشور را جذاب دانست.

به گزارش سینماپرس، سالار عقیلی، خواننده بازنمایش «قصه ترانه‌های ماندگار» در گفت‌وگو با میزان درباره تجربه حضور و اجرا در کنسرت نمایش «قصه ترانه‌های ماندگار» گفت: من در این کنسرت نمایش چند قطعه اجرا کردم که به پیدایش ترانه‌های فاخر ایرانی پرداخته بود.

وی ادامه داد: زمانی که در کاخ سعدآباد اجرا داشتیم، به ترانه‌های «امید جانم»، «زندگی آی زندگی»، «مرا ببوس»، «یار دبستانی» و «ساغرم شکست ای ساقی» پرداخته شد و ترانه «ای ایران» که با صدای استاد بنان پخش می‌شد و موضوع جالبی بود. من هم، به دلیل اینکه موسیقی ایرانی را دنبال می‌کنم، وقتی این کار پیشنهاد شد، با توجه به این که خودم تئاتر خواندم و لیسانس بازیگری تئاتر دارم، کار را قبول کردم، به این دلیل که با کار و رشته تحصیلی‌ام مرتبط است؛ به خصوص که بازیگرهای این کار هم از جمله بازیگران شاخص و حرفه‌ای بودند.

عقیلی ادامه داد: در کاخ سعدآباد فریبا نادری، محمد نادری، محمدرضا مالکی و بقیه دوستان بودند و در اجرای جدید هم پولاد کیمیایی، گلاره عباسی، سام قریبیان، نورا هاشمی و دیگر عزیزان به گروه اضافه شدند که همگی بازیگران حرفه‌ای این حوزه هستند و همین موضوع جذابیت کار را برای من بیشتر کرد.

وی اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم این کار را در تمام دنیا روی صحنه ببریم، چون مردم کارهایی را که توام با موسیقی است، دوست دارند.

این خواننده درباره ارتباط مردم با اجرای ترانه‌ها و این نمایش گفت: مردم این آثار را دوست دارند، آهنگ‌های جدید پخش می‌شوند اما هنوز این ترانه‌های قدیمی برای مردم نوستالژی است و با آنها خاطره خوشی دارند، به همین دلیل آنها را دنبال می‌کنند. مردم با کارهای جدید ما هم ارتباط برقرار می‌کنند اما کارهای قدیمی آنقدر قدرتمند هستند که مردم هنوز دوست دارند آنها را گوش بدهند. حتی می‌توان گفت مردم آثار گذشته خواننده‌ها را بیشتر از آثار جدید دوست دارند.

وی عنوان کرد: زمانی که یک اپیزود تمام می‌شد و من قطعه مربوط به آن اپیزود را اجرا می‌کردم، مردم ارتباط بسیار خوبی برقرار می‌کردند و باعث می‌شد احساسات و عواطف مخاطب تحت تاثیر قرار گیرد. خیلی از مخاطبان با این ترانه‌ها خاطره‌بازی یا همذات‌پنداری می‌کردند، خیلی از افراد حتی گریه می‌کردند، خصوصا در کاخ سعدآباد که جمعیت بیشتر بود و این اتفاق باعث می‌شد حس و حال ما روی صحنه بهتر باشد.

عقیلی درباره اجرای نمایش «قصه ترانه‌های ماندگار» در خارج از کشور نیز گفت: امیدوارم‌ بتوانیم اسپانسر پیدا کنیم که سرمایه‌گذاری کنند و بتوانیم این کار را در تمام دنیا روی صحنه ببریم زیرا گذشته از بخش تئاتر و بازی زیبای بازیگران حرفه‌ای که در این کار حضور داشتند، آثار و ترانه‌هایی که برای این اپیزودها انتخاب شده، قطعاتی است که ایرانی‌های سراسر دنیا دوست دارند و با آنها خاطره دارند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.