چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶

«داریوش ارجمند» در گفتگو با «سینماپرس» مطرح کرد:

تولید «فیلم استراتژیک» آدم «استراتژیست» می‌خواهد/ اگر مدیران دارای استراتژی باشند می‌توانند «سینمای استراتژیک» را خلق کنند

داریوش ارجمند

سینماپرس: داریوش ارجمند بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در خصوص چرایی عدم تولید آثار فیلم و سینمای استراتژیک گفت: تولید فیلم استراتژیک آدم استراتژیست می‌خواهد! اگر مدیران و هنرمندان دارای استراتژی باشند می‌توانند سینمای استراتژیک را خلق کنند.

بازیگر فیلم های سینمایی «راه آبی ابریشم» و «کشتی آنجلیکا» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: اولین نکته ای که بنده دوست دارم عنوان کنم این است که آیا ما در همه حوزه‌ها و زمینه‌ها بلد هستیم فیلم بسازیم و فقط در ژانر استراتژیک بلد نیستیم کار کنیم؟

وی سپس با اشاره به اینکه سینما امروزه محدود به برخی ژانرهای خاص شده اظهار داشت: تولید فیلم استراتژیک آدم استراتژیست می‌خواهد! اگر مدیران و هنرمندان دارای استراتژی باشند می‌توانند سینمای استراتژیک را خلق کنند. تمام حرف بنده در همین یک جمله خلاصه می شود!

ارجمند تأکید کرد: همانطور که تولید یک فیلم با محوریت تاریخ اسلام یک آدم به معنای واقعی کلمه مسلمان می‌خواهد برای تولید فیلم در سینمای استراتژیک هم باید در پی فیلمسازانی باشیم که خودشان دارای استراتژی هستند و اعتقاد دارند که این نوع سینما باید ترویج، رشد و توسعه پیدا کند.

این سینماگر در خاتمه این گفتگو متذکر شد: نه فقط سینما که تمامی هنرها در هر زمینه ای از موسیقی گرفته تا تئاتر و... می توانند رویکرد استراتژیک داشته باشند به شرط آنکه آدم های دارای استراتژی در پشت تولید این قبیل آثار باشند و دغدغه شان رشد این نوع هنر باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.