سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۸

در آستانه اکران‌ عمومی؛

«مسافری از گانورا» دارای پوستر رسمی شد

انیمیشن «مسافری از گانورا»

سینماپرس: در آستانه اکران سراسری انیمیشن سینمایی «مسافری از گانورا» از پوستر رسمی این اثر رونمایی شد.

به گزارش سینماپرس، پوستر انیمیشن سینمایی مسافری از گانورا به کارگردانی «سید احمد علمدار» و تهیه‌کنندگی «سید محمدحسین علمدار» در آستانه اکران رونمایی شد؛ این پوستر توسط «میکائیل براتی» طراحی و اجرا شده است.

مسافری از گانورا اولین اثر بلند سینمایی رویداد «رویازی» (نخستین رویداد «پیچینگ» تخصصی انیمیشن ایران) است و از ۱۵ آذرماه به سرگروهی سینما هویزه مشهد در سینماهای سراسر کشور اکران خواهد شد.

این انیمیشن سینمایی با مشارکت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری «مؤسسه فرهنگی تصویر هنر پاسارگاد شرق»، «صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران»، «صندوق پژوهش و فناوری سپهر» تولید شده و «مرکز انیمیشن سوره» علاوه بر سرمایه‌گذار، نقش راهبردی داشته است.

این اثر در سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان موفق به دریافت پروانه زرین جایزه ویژه دبیر جشنواره، تندیس ویژه ستاد ملی خانواده و جوانی جمعیت و همچنین جایزه «فرهنگ بنیان» شد و داستان آن درباره موجودی فضایی است که به زمین می‌آید و با کمک پسری معلول و دوستانش به جستجوی فرمانروای سیاره گانورا که در زمین گم شده است می‌پردازد تا صلح را به سرزمینش بازگرداند.

پخش و تبلیغات این انیمیشن سینمایی به عهده موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.