سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۵

به تهیه کنندگی «حبیب والی‌نژاد»؛

«میلاد کی‌مرام» ایفاگر نقش «شهید شیرودی» شد!

میلاد کی‌مرام در سریال «ممنوعه»

سینماپرس: در فیلم «آسمان غرب» که بیشتر راوی اقدامات شهید شیروردی در زمان جنگ است میلاد کی‌مرام در نقش شهید شیرودی بازی کرده است.

به گزارش سینماپرس، یکی از فیلم‌های دفاع مقدسی در حال تولید سینما «آسمان غرب» درباره شهید شیرودی است که دومین تجربه کارگردانی محمد عسگری پس از «اتاقک گلی» نیز محسوب می‌شود.

این فیلم در کرمانشاه فیلمبرداری می‌شود و به تهیه‌کنندگی حبیب والی‌نژاد در حال ساخت است.

«آسمان غرب» که احتمالا نامی موقت برای این فیلم است، محصولی از سازمان سینمایی سوره و بنیاد سینمایی فارابی است.

بر اساس اعلام سازمان سینمایی سوره، محمد ساسان مدیر تولیدات سینمایی سازمان سینمایی سوره درباره این فیلم گفته است: داستان «آسمان غرب» به روزهای آغازین جنگ و نقش‌آفرینی شهید علی‌اکبر شیرودی مرتبط است. یک پروژه اکشن جنگی و پر ریتم که سال‌ها در سینمای دفاع مقدس سراغ نداشتیم. از نظر تجهیزات نظامی و پروداکشن تولید، این فیلم هم از آثار شاخص این سال‌های سینما محسوب می‌شود که بالغ‌بر ۱۰۰ تانک و نفربر در آن مورد استفاده قرار گرفته است.

در فیلم «آسمان غرب» که بیشتر راوی اقدامات شهید شیروردی در زمان جنگ است میلاد کی‌مرام در نقش شهید شیرودی بازی کرده است.

مسعود احمدیان معاون فرهنگی بنیاد سینمایی فارابی در حاشیه بازدید مجید زین‌العابدین مدیرعامل این بنیاد از پشت صحنه فیلم «آسمان غرب» در توضیح ویژگی‌های فنی و محتوایی این فیلم گفت: «شهید شیرودی شخصیت جامعی از یک قهرمان ملی و باغیرت ایرانی دارد که رفتار سلحشورانه، شجاعت، استحکام در تصمیم‌گیری همراه با لطافت شخصیت انسانی ایشان، امکان نگارش فیلمنامه‌ای دراماتیک و تولید فیلمی با پروداکشن بزرگ را فراهم کرد.»

معاون فرهنگی بنیاد فارابی افزود: «علاوه بر تولیدات جاری، سفارش نگارش فیلمنامه‌های جدید با محوریت مفاخر و قهرمانان ملی در دستور کار بنیاد سینمایی فارابی است.»

بنابر این گزارش مجید زین العابدین مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی و چند تن از مدیران این بنیاد با حضور در پشت صحنه فیلم «آسمان غرب» از نزدیک درباره روند تولید این فیلم با کارگردان، تهیه کننده و عوامل تولید گفتگو کردند. فیلم سینمایی «آسمان غرب» با نگاهی به رشادت‌های شهید شیرودی، دومین تجربه کارگردانی محمد عسگری پس از فیلم «اتاقک گلی» است. «آسمان غرب» که در کرمانشاه فیلمبرداری می‌شود، به تهیه کنندگی حبیب والی نژاد، محصول بنیاد سینمایی فارابی و سازمان سینمایی سوره است.

گفتنی است پیش از این مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی از ثبت نام ۱۷ فیلم سینمایی این بنیاد در گونه‌ها و موضوعات متنوع، برای حضور در چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر خبر داده بود که «آسمان غرب» نیز یکی از همین تولیدات است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.