چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲

مسعود اطیابی:

«تگزاس ۳» به زودی راهی پرده سینماها خواهد شد

فیلم سینمایی تگزاس ۲

سینماپرس: بعد از پروژه بفروش «تگزاس ۲» حالا تیم تولید در حال ساخت سومین قسمت از این فیلم بوده و این روزها «تگزاس ۳» در حال فیلمبرداری است.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «تگزاس ۳» این روزها مراحل تولید خود را سپری می‌کند، ‌ اطیابی چندی پیش در مصاحبه با یکی از رسانه‌ها با بیان اینکه مخاطبان می‌توانند همچنان منتظر کارهای کمدی از او باشند، خبر داده بود: «برای علاقه‌مندان به فیلم سینمایی تگزاس هم می‌گویم که مراحل پیش‌تولید این فیلم به آخر خط رسیده و این فیلم به زودی راهی پرده سینماها خواهد شد.»

«تگزاس ۲» در اکران سال ۱۳۹۸ به پرده نقره‌ای رسید و توانست بیش از ۲۵ میلیارد تومان در گیشه سینمای ایران فروش داشت، ‌ پیش از آن هم «تگزاس ۱» در سال ۱۳۹۷ اکران و بیش از ۱۴ میلیارد تومان فروش را تجربه کرد.

ساعد هدایتی، سید جواد هاشمی و سیاوش چراغی‌پور به فیلم سینمایی «تگزاس۳» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان پیوستند. نعمیه نظام دوست، گابریل پتری، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ژاله صامتی و مهدی هاشمی، دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

بنابر اطلاع خبرگزاری فارس، ‌ فیلم‌برداری این فیلم شروع شده و اکثر بازیگران اصلی «تگزاس ۲»آن در «تگزاس ۳» حضور دارند تا ۳ گانه اطیابی تکمیل شده تا امید برود تا قسمت پایانی این فیلم یکی از پرفروش‌های گیشه ۱۴۰۳ باشد.

همچنین برخی خبرهای تایید نشده حاکی از این است که سازندگان تگزاس از همین حالا خود را برای اکران در گیشه نوروزی آماده می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.