جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰

رئیس سازمان صداوسیما:

تامین تجهیزات لازم برای راه‌اندازی ۲۰۰ فرستنده‌ تلویزیونی در حوزه‌های انتخابیه در راستای سند تحول فنی سازمان اجرا شده

پیمان جبلی؛ صدا و سیما

سینماپرس: جبلی از تلاش همه جانبه برای تامین زیرساخت فنی راه‌اندازی ۲۰۰ کانال انتخاباتی در حوزه‌های انتخابیه کشور خبر داد.

به گزارش سینماپرس، پیمان جبلی در نشست شورای معاونان سازمان با رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به روزهای باقی‌مانده تا انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد با تمهیدات درنظرگرفته شده، شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور باشیم.

وی مشارکت در انتخابات را یکی از نمادهای اقتدار جمهوری اسلامی دانست و ضمن تأکید بر ضرورت برخورداری تصمیمات و برنامه‌های دستگاه‌های مختلف از پیوست انتخاباتی گفت: این مهم باید در همه بخش‌ها و دستگاه‌ها بیش از این مورد توجه قرار گرفته و تمام دستگاه‌ها برای تقویت مشارکت در برگزاری انتخابات احساس مسئولیت کنند.

رئیس رسانه ملی همچنین به روند تامین تجهیزات لازم برای راه‌اندازی فرستنده‌های تلویزیونی در حوزه‌های انتخابیه اشاره و عنوان کرد: این طرح در راستای سند تحول فنی سازمان اجرا شده و علاوه بر کارکرد انتخاباتی به ارتقای کیفیت پخش شبکه‌های استانی هم کمک خواهد کرد.

او تاکید کرد که تمام تصمیمات دستگاه‌های مختلف باید همراه با پیوست انتخاباتی و ارزیابی میزان تاثیر آن‌ها در مشارکت در انتخابات اتخاذ و اجرایی شوند.

در ادامه سیدمحمدتقی شاهچراغی، معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور به چهار راهبرد انتخاباتی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب «مشارکت»، «امنیت»، «رقابت» و «سلامت» اشاره کرد و از همراهی و اقدامات رسانه ملی برای برگزاری پرشور و انتخابات آتی قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.