یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹

با اجرای «حسین رفیعی»؛

«نیما شاهرخ شاهی» به «مدار بسته» می‌آید

نیما شاهرخ شاهی در اکران خصوصی فیلم سینمایی«دوربین»

سینماپرس: ششمین قسمت برنامه «مدار بسته» به میزبانی نیما شاهرخ شاهی، دوشنبه ۲۲ آبان روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

به گزارش سینماپرس، در ششمین قسمت برنامه «مدار بسته»، نیما شاهرخ شاهی از بازیگران موفق کشورمان در برنامه حضور دارد.

نیما شاهرخ شاهی یکی از بازیگران موفق کشورمان است که در سال ۱۳۸۲ با بازی در «مکس» وارد سینما شد. او در کلاس‌های کارگردانی اصغر فرهادی شرکت کرد و دو فیلم کوتاه نیز ساخته است. وی در مجموعه‌هایی همچون شمس‌العماره، فاصله، ملکوت، زیر آسمان شهر، موج و صخره، دختران حوا، مرد نقره‌ای و... به ایفای نقش پرداخته است.

حسین رفیعی در استودیوی برنامه با این بازیگر خوش برخورد کشورمان درخصوص «ترس» به گفت‌وگویی ساختارمند و صمیمانه می‌نشیند تا با چالش‌هایی از پیش تعیین شده، شگفتانه‌ای برای مهمان و مخاطبان این برنامه ترتیب دهد.

همچنین دوربین مخفیِ سطح شهر این قسمت از برنامه با حضور مسعود روشن‌پژوه است که همراه با گریمی خاص و منحصر به فرد که به راحتی هویتش شناخته نشود، در میان مردم حاضر می‌شود تا بر اساس موضوع برنامه به طرح سؤال از مردم بپردازد و بازخورد آن‌ها را برای مخاطبان به نمایش بگذارد.

تاکنون محمدرضا حسینی بای (خبرنگار)، ناصر فیض (شاعر)، محمدرضا شیرخانلو، علیرضا مهران (بازیگر) و سعید عزیزی (روانشناس) در قسمت‌های پیشین این برنامه حضور داشتند و با حسین رفیعی پیرامون موضوعات مختلفی به گفتگو نشسته‌اند.

برنامه «مدار بسته» کاری از گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو به تهیه‌کنندگی محسن فراهانی و مهدی مستوفی اردکانی، کارگردانی علی فراهانی صدر و اجرای حسین رفیعی است که ششمین قسمت آن با حضور نیما شاهرخ شاهی، دوشنبه ۲۲ آبان ساعت ۲۲:۱۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد و بازپخش آن روز بعد ساعات ۰۰:۳۰ بامداد، ۵ صبح، ۱۳:۳۰ و ۱۷:۵۰ است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.