شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵

رئیس سازمان صدا و سیما:

«مقاومت» در سطح رسانه‌ای هم بر رسانه‌های جهان پیروز شده‌اند/این مایه افتخار ماست که در کنار رسانه‌های مقاومت باشیم

پیمان جبلی در مراسم افتتاح نمایشگاه رصتا

سینماپرس: رئیس صدا و سیما گفت: همراهی گسترده مردم جهان و حمایت آنان از مردم غزه و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، چیزی جز دستاورد رسانه‌های مقاومت نیست.

به گزارش سینماپرس، پیمان جبلی با حضور در استودیوی شبکه تلویزیونی المنار در لبنان، ضمن تبریک به این شبکه به دلیل پیشتازی در حمایت رسانه‌ای از جبهه مقاومت اعلام کرد که با توجه به امکاناتی که در اختیار داریم آماده ایم در حوزه رسانه‌ای به جبهه متحد مقاومت کمک کنیم.

پیشگامی‌ شبکه المنار در حمایت از مقاومت

جبلی در این گفت‌وگو خطاب به شبکه المنار گفت: به شما و همکارانمان در شبکه المنار به دلیل پیگیری دقیق و سریع تحولات و عملکرد مقاومت در فلسطین یا لبنان خسته نباشید می‌گویم. همان‌گونه که انتظار داشتیم شبکه المنار در همراهی با مقاومت پیشگام بود. چنانچه اشاره کردید، مقاومت قهرمان فلسطین، که با عملیات طوفان الاقصی معجزه‌ای را خلق کرد و این شکست بی‌سابقه در تاریخ رژیم صهیونیستی را بر دشمن تحمیل کرد.

وی افزود: واکنش اسرائیل و رژیم صهیونیستی به این عملیات قهرمانانه چیزی جز کشتار مردم، کشتار کودکان و بی‌گناهان و مردم بی‌دفاع غزه نبود، البته من نمی‌خواهم درباره ابعاد این پیروزی تاریخی سخن بگویم، اما می‌خواهم به آنچه که شما بدان تاکید کردید اشاره کنم. پیروزی مقاومت در دو سطح است، اول مقاومت مردمی یعنی مقاومت مردم غزه که با وجود تقدیم ده‌ها هزار زخمی و هزاران شهید، اعم از کودکان و دیگران، در برابر امکانات جنگی دشمن تسلیم نشدند.

حمایت مردم جهان از فلسطین دستاورد رسانه ای مقاومت است

جبلی یادآور شد: این مردم بزرگ حمایت از مقاومت را رها نکرده و همچنان با جان و دل و هر آنچه که در توان دارند از مقاومت حمایت می‌کنند. سطح دوم پیروزی در بخش رسانه‌ای است، نباید فراموش کنیم در این نبرد گسترده رسانه‌ای، آن هم در شرایطی که بسیاری از رسانه‌های جهان، اعم از رسانه‌های غربی و بین المللی، تحت سلطه نظام‌های حامی صهیونیسم است، اما با گذشت بیش از ۳۰ روز از جنگ، مقاومت فلسطین و مقاومت منطقه در سطح رسانه‌ای هم بر رسانه‌های جهان پیروز شده اند.

وی افزود: همراهی گسترده مردم جهان چه در قلب آمریکا یا پایتخت‌های اروپایی، حمایت آنان از مردم غزه و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و اشغالگر، چیزی جز دستاورد رسانه‌های مقاومت نیست. در این میدان تنها در غزه حدود ۵۰ تن از همکاران رسانه‌ای ما اعم از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران به شهادت رسیدند.

جبلی در عین حال تاکید کرد: البته مقصود از رسانه مقاومت، به این معنی هم می‌تواند باشد که وقتی رزمنده مقاومت وارد نبرد می‌شود همزمان نقش رسانه‌ای خود را هم ایفا می‌کند، مثلا از روند نبرد تصویربرداری می‌کند و با پایان عملیات در پناهگاه خود تصویرهای ضبط شده‌اش را با دقت و حرفه‌ای مونتاژ و با وجود موانع و چالش‌ها مثل قطع اینترنت و شبکه‌های ارتباطی، آن را برای جهانیان منتشر می‌کند.

حضور در لبنان تاکید بر همراهی رسانه جمهوری اسلامی ایران با رسانه مقاومت است

رئیس سازمان صدا و سیما درباره سیاست سانسور رسانه‌های غربی و بستن دهان دیگران در موضوع فلسطین نیز گفت: در این زمینه تلاش می‌کنند، اما در این مرحله نتوانستند کاری از پیش ببرند. می‌خواهم به این نکته اشاره کنم که ما به عنوان چهره‌های رسانه‌ای باید به حمایتمان از رسانه‌های قهرمان مقاومت در غزه و دیگر رسانه‌های مقاومت که در خدمت عملیات محور مقاومت هستند و شبکه المنار یکی از آنهاست، ادامه دهیم، حضور من در لبنان با هدف همراهی با همکارانمان در بخش رسانه به ویژه شبکه المنار به عنوان نماینده رسانه مقاومت است تا بگوییم در همراهی با این تحولات دوشادوش شما حرکت می‌کنیم و به شما خسته نباشید می‌گوییم.

پیمان جبلی تاکید کرد: با توجه به امکاناتی که در اختیار داریم از آمادگی خود برای حمایت از این جبهه متحد رسانه‌ای می‌گوییم و این مایه افتخار ماست که در کنار رسانه‌های مقاومت باشیم. امیدواریم کارآمدی این رسانه‌ها در همان سطحی باشد که رزمندگان در میدان خلق کردند و شکست را بر دشمن صهیونیستی تحمیل کردند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.