چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰

سخنگوی قوه قضاییه:

دعوی حقوقی بین «سازمان صدا و سیما» و «مهران مدیری» مطالبه وجه قرارداد بوده و دادگاه هم در حال رسیدگی به این پرونده است

مهران مدیری در نشست خبری فیلم سینمایی «خائن کشی»

سینماپرس: سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده شکایت سازمان صدا و سیما از مهران مدیری توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش سینماپرس، مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری امروز چهارشنبه ۱۷ آبان ماه، در پاسخ به پرسشی درباره آخرین روند رسیدگی به پرونده شکایت سازمان صدا و سیما از مهران مدیری، با توجه به صحبت‌های قدیری کاشانی مدیر برنامه «دورهمی» که گفته است مدارک خود را در خصوص شکایت معاونت سازمان صدا و سیما از مهران مدیری به دفتر سخنگوی قوه قضاییه ارائه داده است، گفت: تاکنون در مورد این موضوع پرونده کیفری در دادگستری تهران اعم از دادسرا و دادگاه به ما گزارش نشده است، اما آنچه مطرح شده ممکن است یک دعوی حقوقی بین سازمان صدا و. سیما و مهران مدیری باشد.

وی ادامه داد: مرجع استعلام در رابطه با دعاوی حقوقی، محاکم حقوقی است و بر اساس بررسی‌های صورت گرفته ملاحظه شد که سازمان صدا و سیما به طرفیت شرکت همراه رسانه دادخواستی را تقدیم دادگاه کرده و درخواست او مطالبه وجه قراردادی بوده و دادگاه هم در حال رسیدگی به این پرونده است.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: دادخواست دیگری به طرفیت قدیری کاشانی از مدیری مبنی بر مطالبه خسارت داده شده است. سه جلسه دادرسی دادگاه برگزار و موضوع به کارشناس رسمی ارجاع و به نظریه کارشناسی اعتراض شده است. در ادامه موضوع به هیئت کارشناسی ارسال شده و شرکت برای اخذ مطالبات ناشی از قراردادها، دادخواستی را به سازمان صدا و سیما داده است که به زودی اولین جلسه رسیدگی آن برگزار می‌شود. این فرآیند حقوقی است و در شعبه و مجتمع تخصصی به امور حقوقی با دقت و صحت و سرعت لازم رسیدگی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.