سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹

مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس:

از هرگونه طرح و ایده در خصوص عملیات بزرگ «طوفان الاقصی» حمایت می‌کنیم

سید محمد حسینی

سینماپرس: سیدمحمد حسینی مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس گفت: از هرگونه طرح و ایده در خصوص عملیات بزرگ «طوفان الاقصی» حمایت می کنیم و در بنیاد فرهنگی روایت تصمیم گرفته‌ایم روی این موضوع متمرکز شویم و فعالیت داشته باشیم.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: همانطور که مطلع هستید انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس در ذیل بنیاد فرهنگی روایت فتح فعالیت می کند و اتفاقاً ما به تازگی جلسه ای برگزار کردیم و در این جلسه بحث های مفصلی در خصوص فعالیت های فرهنگی و هنری با محوریت اتفاقات تلخ غزه داشتیم.

حسینی خاطرنشان کرد: صهیونیست ها می خواستند در افکار عمومی اینطور جا بیندازد که فلسطینی ها علیه آن ها شروع به عملیات کردند و بایدن هم در این باره گفت ما شاهد یک یازده سپتامبر دیگر هستیم اما به فضل الهی دست آن ها برای دنیا رو شد.

این مدیر فرهنگی سپس با بیان اینکه ماهیت رژیم سفاک و خونخوار صهیونیستی روی ۳ افسانه بنا شده است که عملیات طوفان بزرگ الاقصی این افسانه ها را در هم شکست اظهار داشت: افسانه اول این این رژیم سفاک این است که با اتکا به دین مقدس حضرت موسی (ع) افسانه ای برای خود درست کردند در صورتی که ماهیت آن ها هیچ ارتباطی به دین یهود ندارد. آن ها سعی داشتند بر اساس این افسانه دست به تحریکات دینی بزنند اما عملیات طوفان الاقصی کاری کرد که خاخام های یهود رفتند در کنگره آمریکا و اعلام کردند صهیونیست ها یهودی نیستند و ربطی به آیین یهود ندارند.

وی ادامه داد: دومین افسانه رژیم صهیونیستی این است که ادعا دارند شکست ناپذیرند. سال ها می گویند کسی نمی تواند ما را شکست دهد اما این عملیات ثابت کرد که این افسانه هم پوچ است و آن ها به راحتی دچار شکست می شوند.

حسینی متذکر شد: اما مهمترین افسانه که صهیونیست ها در خصوص آن همه رسانه های جهان را برای خود کرده بودند افسانه مظلومیت قوم یهود بود! آن ها با دروغ هلوکاست می خواستند مظلوم نمایی کنند اما تصاویر غزه افسانه مظلومیت شان را در هم شکست.

وی یادآور شد: قطعاً همه خوب به خاطر دارند که صهیونیست ها چه بلاهایی سر آزاداندیشانی آوردند که می خواستند راجع به هلوکاست حرف بزنند. تا کلمه ای از هلوکاست گفتند چگونه با آن ها برخورد کردند.

مدیرعامل انجمن سینمای و انقلاب و دفاع مقدس در پایان این گفتگو افزود: ما باید روی این ۳ عنصر مهم کار بکنیم. انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس قطعاً از آثاری که بر اساس این ۳ اصل باشند حمایت می کند. عملیات بزرگ طوفان الاقصی به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی شکستی است که جبران نمی شود؛ ما باید هر چه در توان داریم به میدان بیاوریم تا این شکست بزرگ صهیونیست ها در تمامی زمینه ها را به تصویر بکشیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.