دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴

با هدف معرفی آخرین دستاوردهای موسیقی؛

نخستین «نمایشگاه صنعت موسیقی» برگزار می‌شود

نخستین نمایشگاه صنعت موسیقی

سینماپرس: نخستین نمایشگاه صنعت موسیقی با هدف معرفی آخرین دستاوردهای موسیقی و ارتباط بیشتر فعالین این حوزه از پنجم تا هشتم دیماه در مرکز نمایشگاهی برج میلاد برگزار خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، این نمایشگاه با در بر گرفتن گروه های کالایی شامل: تولید کنندگان و عرضه کنندگان سازهای موسیقی، آموزشگاه های موسیقی، مراکز پژوهشی حوزه موسیقی، ناشران موسیقی، استودیوهای ضبط صدا، استارت آپ های موسیقی، ناشران کتاب های موسیقی، عرضه کنندگان لوازم صوتی و صدابرداری و سایر حوزه های مرتبط، در تلاش است مرجع مهمی در فعالیت های صنفی این حوزه در سال باشد.

حضور اهالی موسیقی، فعالین و منتقدان و رسانه های موسیقی از دیگر بخش های این نمایشگاه است که از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ پذیرای دوستداران هنر خواهد بود.

علاقمندان و فعالین حوزه موسیقی برای حضور در این نمایشگاه که به نوعی یک رویداد فرهنگی – صنعتی در این حوزه است، می توانند با ثبت نام در پایگاه الکترونیکی نمایشگاه نسبت به ثبت نام و درخواست حضور اقدام کنند.

جزییات بیشتری از نمایشگاه به همراه اعلام رویه برگزاری مراسم افتتاحیه و برنامه های درنظر گرفته شده، به زودی و پس از تکمیل ثبت نام حاضرین در آن، اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.