شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱

علیرام نورایی:

کارهای «اکشنی» که در ایران ساخته می‌شود به‌گونه‌ای در «ژانر امنیتی» است و مانند «سینمای هالیوود» سریع و خشن نیست

علیرام نورایی

سینماپرس: علیرام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون، با بیان این‌که انتخاب من به طور قطع از میان ژانرهای اکشن و تاریخی است، گفت: دغدغه اجرا ندارم.

به گزارش سینماپرس، علیرام نورایی که این روزها مشغول ایفای نقش در یک کار سینمایی است و تازه‌ترین کارش در نقش کاظم در سریال تلویزیونی محرمانه از شبکه سوم سینما در حال پخش است، در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: علاقه‌ام به ژانر اکشن است و تلاش‌های بسیاری کردم برای این که بتوانم در این ژانر حضور داشته باشم. سریال‌های پلیسی و امنیتی به من پیشنهاد می‌شود و این که خیلی از کارهای من امنیتی است و بازیگر نقش‌های امنیتی هستم را نمی‌پذیرم.

نقش زبیر در سریال جابرابن حیان سخت‌ترین کاراکتری بود که در آن به ایفای نقش پرداختم

وی با بیان این‌که نقش زبیر در سریال جابرابن حیان سخت‌ترین کاراکتری بود که در آن به ایفای نقش پرداخته گفت: شرایط ساخت سریال هم در گرمای تابستان و فیلمبرداری در وسط کویر بود.

نورایی گفت: ایفای نقش‌های تاریخی بخشی از علایقم و در کنار ژانر تاریخی از اولویت‌های من در کار تصویر است. اگر به من پیشنهادی شود بالتبع انتخابم در میان ژانرهای اجتماعی، تاریخی و امنیتی از میان دو مورد آخر خواهد بود.

آثار اکشن ایرانی مثل هالیوود سریع و خشن نیست

این بازیگر سینما و تلویزیون اظهار داشت: کارهای اکشنی که در ایران ساخته می‌شود به‌گونه‌ای کارهای امنیتی است و مانند سینمای هالیوود، «سریع و خشن» نیست.

دغدغه اجرا ندارم؛ پیشنهادهایی هم برای اجرا داشتم اما خودم را با توجه به مجری‌های کاربلدی که کار می‌کنند، در قامت مجری نمی‌بینمنورایی که با شب‌های مافیا شاهد حضور متفاوت او در عرصه اجرا بودیم گفت: اجرا، اولویتم نیست و اجراهای مختلفی هم نداشتم. در زمانی به خاطر عشق به وطن در کنار گروه صبح به خیر ایران، در بخشی به نام ایرانگردی حضور داشتم که ۴۰ قسمت آیتم‌های ایرانگردی را ضبط کردیم و تجربه بعدی‌ام گردانندگی شهروند و مافیا بود.

وی اضافه کرد: در شهروند و مافیا، گرداننده مسابقه هستم نه مجری آن و تلاش کردم در حین انجام مسابقه، آن را به خوبی بگردانم.

نورایی گفت: دغدغه اجرا ندارم؛ پیشنهادهایی هم برای اجرا داشتم اما خودم را با توجه به مجری‌های کاربلدی که کار می‌کنند، در قامت مجری نمی‌بینم. ترجیحم این است که خیلی وارد بحث اجرا نشوم. مانند برند شهروند و مافیا اگر مجدد ساخته شود و با شبکه سلامت به توافق برسیم، استقبال می‌کنم.

امسال بعید می‌دانم با اثری در جشنواره حضور داشته باشم

این بازیگر سینما و تلویزیون که سال گذشته با های پاور به کارگردانی هادی محمدپور حضور در جشنواره فجر را تجربه کرد گفت: امسال بعید می‌دانم با اثری در جشنواره حضور داشته باشم. چون درگیر چند سریال بودم و اکنون هم مشغول ایفای نقش در چند کار سینمایی هستم.

نورایی ادامه داد: ایفای نقش در یکی از کارهای سینمایی‌ام ظرف امروز و فردا تمام می‌شود. قرارداد دیگری هم در زمینه دفاع مقدس بسته‌ام که تا هفته دیگر مشغول این کار می‌شوم. آذر ماه هم با یک کار سینمایی قرارداد دارم که در آنجا مشغول خواهم شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.