شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶

بابک نوری:

هنوز هیچ چیز در مورد «زیرخاکی» مشخص نیست

سریال تلویزیونی «زیرخاکی»

سینماپرس: بابک نوری این روزها کم‌کارتر از گذشته است اما در سریال «مهیارعیار» حضور دارد که گفته می‌شود برای ماه رمضان آماده می‌شود. همچنین صحبت‌هایی با این بازیگر قدیمی شده که در پروژه‌های دیگری هم به ایفای نقش بپردازد.

به گزارش سینماپرس، این روزها تلویزیون در شبکه آی‌فیلم سریالی خاطرانگیز را پخش می‌کند؛ سریال «کلانتر» که ایرج نوذری بازی به یادماندنی از خودش به یادگار گذاشت، بابک نوری هم در آن ایفای نقش می‌کرد. اما در کنار بسیاری از نوستالژی‌ها مخاطبان هنوز هم «مجید دلبندم» را به یاد می‌آورند که او و بسیاری از هنرمندان خوب سینما و تلویزیون در آن حضور داشتند.

او مدت‌ها همچون برخی از بازیگران دیگر سینما و تلویزیون دوران کم‌کاری را پشت سر گذاشت. البته بابک نوری در سریال‌های چشم‌بندی۲ به کارگردانی شاهد احمدلو، سریال «راز ناتمام» امین امانی، مجموعه «راز یک پرونده» به کارگردانی شهرام قدیری، «عملیات رعد» اصغر نعیمی بازی کرد.

در بخش هنر و تجربه دو فیلم «بی‌آبان» و «کن پامنار» را داشت که اکران آنها به پایان رسید و البته اکران آنلاین این دو فیلم در شبکه نمایش‌خانگی ادامه دارد. اما او این روزها در شهرک غزالی جلوی دوربین سیدجمال سیدحاتمی و سریال «مهیار عیار» که جزو کارهای فاخر صداوسیما محسوب می‌شود ایفای نقش می‌کند و گفته می‌شود این سریال قرار است در ماه مبارک رمضان پخش شود.

«مهیار عیار» با بازی کامران تفتی در نقش اول و حضور متین ستوده به عنوان بازیگر نقش خاتون، بهنام تشکر نقش کلانتر شهر اصفهان، سیامک انصاری نقش داروغه و بازیگرانی همچون صفا آقاجانی، رامین ناصرنصیر، جواد انصافی، آتش تقی‌پور، مهدی حاجیان، بهروز بخت‌آور، جواد کشانی و سهیل نوشادیان پیش می‌رود و به گفته بهروز مفید تهیه‌کننده این سریال مرحله به مرحله بازیگران دیگری هم به سریال اضافه خواهند شد.

سریال «مهیار عیار» داستان راهزنی است که براساس اتفاقی که در شهر یزد برایش می‌افتد، پای چوبه‌دار، خواهشی را که دیدار مادرش در آخرین دقایق بوده است، مطرح می‌کند. جوانمردی برای اینکه راهزن به خواسته‌اش برسد وساطت می‌کند و این اقدام باعث می‌شود راهزن دچار تحول شود و به سمت عیاری بیاید. مهیار یا همان راهزن از مهارت و ذکاوت خوبی برخوردار است و به مرور با مشکلاتی که در شهر اصفهان برای مردم و داروغه و … اتفاق می‌افتد، درگیر می‌شود و هر بار درگیر داستان جدیدی می‌شود.

بابک نوری در گفت‌وگوی خود با تسنیم از مذاکره با چند سریال و فیلم گفت که یکی از آنها سریال «زیرخاکی» است؛ او در توضیح بیشتر گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست اما امیدوارم این سریال موفق تلویزیون ساخته شود و من هم بتوانم در کنار دیگر بازیگران خوب و گروه کاربلد این سریال نقشی داشته باشم.

او همچنین در ادامه صحبت‌های خود به تئاتر «مهمانسرای دو دنیا» اشاره کرد که مشغول بازی در این نمایش است؛ این نمایش از هفته آخر آبان در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می‌رود. همچنین این روزها سریال «سایه باز» به کارگردانی علی یاور را در پلتفرم‌های نمایش‌خانگی دارد.

نوری در پایان خاطرنشان کرد که فیلم‌هایی همچون «خانه‌های بی‌سقف» حمید اصغری تتماج، «نفرین آرتا» مجید کریمی، «نام این فیلم را شما انتخاب کنید» بنفشه صادقی، «نعره سکوت» سعید شعبانی را آماده اکران دارد و سریال «هشت یک» به کارگردانی محبوبه نورنقدی را آماده پخش دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.