جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱

جمال شورجه:

اگر روزی اثری درباره جنایت‌های رژیم صهیونیستی بخواهم بسازم نام آن را «خانه عنکبوت» می‌گذارم

مراسم شب «جمال شورجه»

سینماپرس: جمال شورجه کارگردان آثاری حوزه مقاومت همچون «سی و سه روز» و «حماسه مجنون» گفت: که اگر روزی اثری درباره جنایت‌های رژیم صهیونیستی بخواهم بسازم نام آن را خانه عنکبوت می‌گذارم.

به گزارش سینماپرس، جمال شورجه که شب دهم و عملیات کرکوک از آثار ماندگار این کارگردان نامی کشور محسوب می‌شود در گفت و گو با ایرنا درباره دلیل نامگذاری فیلم خود با عنوان خانه عنکبوت اظهار داشت: چون سید بزرگوار مقاومت حسن نصرالله فرمودند که رژیم صهیونیستی مثل خانه عنکبوت می‌ماند و به بادی بند است.

وی افزود: به گفته آن سید بزرگوار، این رژیم با کوچکترین بادی از بین خواهد رفت. انشاءالله همینگونه شود و فیلم آن را هم من بسازم.

کارگردان دایره سرخ با اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی و ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین و غزه گفت: جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس بر کسی پوشیده نیست و جهان شاهد این جنایت‌هاست. امیدوارم نویسنده های خوب ما آثار خوبی در این زمینه بنویسند. من آماده‌ام تا فیلمش را بسازم.

وی با اشاره به حماسه‌آفرینی‌های جبهه مقاومت و عملیات طوفان الاقصی گفت: این ها نشانه‌ها و علامت ظهور و فرج آقا امام زمان(عج) است که ما را برای حضورشان آماده می‌کند.

شورجه به همراهی هنرمندان در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و غزه اشاره کرد و گفت: هنرمندان با حضور خود در گردهمایی‌ها نشان دادند که مدافع حق مظلوم هستند و با تمام وجود مقابل ظالم می‌ایستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.