چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷

حسین رفیعی:

اتفاقی که در «غزه» می‌افتد چیزی فراتر از آن است که بخواهیم صرفا اسم آن را جنایات وحشیانه و حیوانی بگذاریم

حسین رفیعی در اولین مراسم درگذشت زنده یاد «آزاده نامداری»

سینماپرس: حسین رفیعی مجری و بازیگر حوزه کودک تلویزیون جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و گفت: چرا ما فقط می‌توانیم از دور نگاه کنیم و بگوییم متأثر و متأسف هستیم. چرا در دنیا این کشتار را محکوم می کنند ولی هیچ اتفاقی نمی‌افتد؟

به گزارش سینماپرس، حسین رفیعی بازیگر و مجری تلویزیون در گفت‌وگو با توانا در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: برای اینکه شما نسبت به اتفاقات تلخی که در غزه می‌افتد متاثر باشید نیاز نیست که در حوزه کودک کار کرده باشید. من نه از سیاست خوشم می‌آید نه از سیاست سر در می‌آورم اما اتفاقی که در غزه می‌افتد چیزی فراتر از آن است که بخواهیم صرفا اسم آن را جنایات وحشیانه و حیوانی بگذاریم.

وی با بیان اینکه مگر کودکان غزه چه گناهی کرده اند که باید قربانی این حملات شوند، افزود: من سال ها در حوزه کودک کار کردم و همیشه این را گفته‌ام که برای ورود به دنیای کودکان باید وضو بگیریم چون در این دنیا نه بداخلاقی، نه دشمنی، نه قهر، نه دزدی و نه فساد هست؛ این دنیا پر از پاکی و قشنگی است.

رفیعی تصریح کرد: چرا منِ نوعی و امثال من می‌بینیم و می‌شنویم که بر اساس رفتار وحشیانه ای، کودکان فلسطین به خاک و خون کشیده می‌شوند و فقط می توانیم اظهار نظر کنیم و از دور نگاه کنیم و بگوییم متاثر و متاسف هستیم. چرا در دنیا این کشتار را محکوم می کنند ولی هیچ اتفاقی نمی افتد؟

این مجری تلویزیون خاطرنشان کرد: قلبا بسیار متاثر هستم از اتفاقاتی که در غزه علیه کودکان رقم خورده است. متاسفم در عصری زندگی کرده‌ام که این جنایت‌ها را دیده‌ام. آرزوی قلبی من این است هر چه سریع‌تر آرامش به زندگی این بچه ها برگردد و از همه مهم تر این بچه ها در کنار خانواده شان بتوانند روزهای آینده را با شادی بگذرانند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.