دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷

با اجرای «حسین رفیعی»؛

بازیگر «چک برگشتی» به «مدار بسته» می‌آید

محمدرضا شیرخانلو

سینماپرس: سومین قسمت برنامه «مدار بسته» با حضور محمدرضا شیرخانلو، دوشنبه ۸ آبان روانه آنتن شبکه ۲ سیما می‌شود.

به گزارش سینماپرس، در سومین قسمت برنامه «مدار بسته»، محمدرضا شیرخانلو در برنامه حضور دارد. شیرخانلو فعالیت خود را با ایفای نقش در مجموعه «چک برگشتی» در سال ۱۳۹۰ آغاز کرد. وی علاوه‌ بر فعالیت در سینما و تلویزیون، تجربه فعالیت در تئاتر را نیز دارد. همچنین فیلم کوتاه «در انتهای کوچه» را کارگردانی کرده‌ است.

شیرخانلو در سال ۱۳۹۲ با بازی در مجموعه تلویزیونی «دودکش» و در سال ۱۳۹۵ با ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی «پادری» مشهور شد.

حسین رفیعی با این هنرمند نوجوان کشورمان در استودیوی برنامه با موضوع «نوجوانی» به گفت‌وگویی صمیمانه می‌نشیند تا با چالش‌هایی از پیش تعیین شده، شگفتانه‌ای برای مهمان و مخاطبان این برنامه ترتیب دهد.

تاکنون محمدرضا حسینی بای، خبرنگار و ناصر فیض، شاعر در قسمتهای پیشین این برنامه حضور داشتند و با حسین رفیعی پیرامون موضوعات مختلفی به گفت‌وگو نشسته‌اند. همچنین دوربین مخفیِ سطح شهر این برنامه در دو بخش روانه آنتن می‌شود.

محمد شعبان‌پور در بخش ابتدایی برنامه و حسین رفیعی در بخش پایانی برنامه با گریمی خاص و منحصر به فرد که به راحتی هویتشان شناخته نشود، در سطح شهر حاضر می‌شوند تا بر اساس موضوع برنامه به طرح سؤال از مردم بپردازند و بازخورد آنها را برای مخاطبان به نمایش بگذارند.

برنامه «مدار بسته» کاری از گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو به تهیه‌کنندگی محسن فراهانی و مهدی مستوفی اردکانی، کارگردانی علی فراهانی صدر و اجرای حسین رفیعی است که سومین قسمت آن با حضور محمدرضا شیرخانلو، دوشنبه هشتم آبان ساعت ۲۲:۱۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد و بازپخش آن روز بعد ساعات ۰۰:۵۰ بامداد، ۱۳:۴۰ و ۱۷:۴۰ است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.