شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۶

هوشنگ توکلی:

ظرفیت یک میلیون فارغ‌التحصیل هنرمند در تمام زمینه‌ها داریم/«قهر کردن» بازی‌های منافقانه است

هوشنگ توکلی

سینماپرس: پیشکسوت سینما و تلویزیون در شرح عملکرد دولت سیزدهم در حوزه سینما گفت: منویات رهبری انقلاب بر اساس عدالت اجتماعی است و دولت در ریل عدالت حرکت می‌کند و طبیعتا این عدالت برای همه برقرار می‌شود.

به گزارش سینماپرس، هوشنگ توکلی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: دیگر این چند دستگی‌ها و حذف نیروها و لجبازی کردن‌ها بس است؛ من به عنوان نماینده نسل اول انقلاب که ۴۴ سال عمرم را در این راه گذاشتم و شاگردهای زیادی هم تربیت کردم و حداقل ردپای من در سینما وجود دارد، یک روزی چشمم را باز کردم دیدم ۳۰ سال به خاطر همین دو دستگی‌ها کار نکردم.

وی افزود: هنرمندانی که آسیب‌پذیرترین قشر این جریان فرهنگی در این ۴۰ سال بودند و آسیب دیدند، باید با هم جمع شوند و راجع به وحدت ملی حرف بزنند و هر هنرمندی بر اساس توانایی هایش ارزشیابی شود و سر جای خود قرار گیرد.

توکلی گفت: ما توانایی داریم و در دنیا حرف اول را می‌زنیم نه به دلیل فیلم‌هایی که به جشنواره‌های خارجی رفته است بلکه به دلیل توان نیروهایی است که در ایران داریم و منتظر هستند از بلاتکلفی دربیایند.

قهر کردن، بازی‌های منافقانه است

وی همچنین با تاکید بر این‌که قهر کردن، بازی‌های منافقانه است، گفت: انقلاب بخشی از نیروهای مخالف خود را در شروع انقلاب توانست عقب براند، آنهایی که ماندند هنوز نگاه منافقانه نسبت به رشد مملکت و کارهایی که در آن انجام می‌شود دارند.

توکلی افزود: ظرفیت یک میلیون فارغ‌التحصیل هنرمند در تمام زمینه‌ها داریم و این قهرها، بازی‌های بی نتیجه است و آورده ای برای مردم و هنرمندان ندارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.